نوروز سال آینده موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک راه اندازی می گردد

به گزارش تعطیلات رو، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نوروز سال آینده موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک راه اندازی می گردد.

نوروز سال آینده موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک راه اندازی می گردد

عطا حسن پور در نشست با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، موزه حیات وحش در ساختمان سربازخانه قلعه فلک الافلاک در نوروز 1402 راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: طرح محتوایی راه اندازی موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک در حال تهیه است و بزودی عملیاتی می گردد.

حسن پور با بیان اینکه فراوری محتوا و پیغام راه اندازی این موزه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش و ارتباط آن با دنیای باستان شناسی خواهد بود، افزود: بخش زیادی از مفرغ های لرستان با الهام گرفتن از طبیعت و حیات وحش ساخته شده که ضرورت دارد با ارائه گونه های تاکسیدرمی شده، این ارتباط با دنیای باستان برای علاقمندان برقرار گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: رونمایی از مهر باستانی نگهبان طبیعت با پیغام پاسداری از گونه های وحشی جانوری آذر سال جاری در موزه قلعه فلک الافلاک نیز از جمله اقدامات این اداره کل در راستای نگهداری و احترام به قانون حیوانات و حیات وحش بوده است.

علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان نیز در این ملاقات با اهدای لوح سپاس، از تعامل و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای حفاظت از حیات وحش قدردانی کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2276

به "نوروز سال آینده موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز سال آینده موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید