همه چیز درباره کارت گردشگری کوالالامپور

به گزارش تعطیلات رو، آشنایی با کارت گردشگری کوالالامپور

سفر یکی از جذاب ترین فعل هایی است که افراد در طول زندگی خودشان انجام می دهند، اما میزان هزینه ها و بودجه ای که برای افراد برای سفرشان در نظر می گیرند موضوع مهم و قابل توجهی است. اغلب شهرهایی که در لیست مقاصد پر مسافر هستند بابت این موضوع تمهیداتی را به منظور کاهش میزان هزینه ها برای گردشگران در نظر گرفته اند که از جمله آن ها کارت گردشگری است. با توجه به این که در کشور مالزی هم میزان هزینه ها به مراتب بالاست ضروری است تا مسافران حتما اقدام به خرید کارت گردشگری کوالالامپور و تور مالزی بنمایند تا شاهد کاهش هزینه ها در طول مدت زمانی که در این شهر هستند باشند. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران همراه با ما باشید.

همه چیز درباره کارت گردشگری کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

همانطور که کمی قبل هم گفتیم مالزی جز کشورهایی است که اگرچه در فاصله کمی از ایران واقع شده است اما میزان هزینه ها در این کشور بالاست و این خود می تواند یک نکته منفی باشد برای کسانی که قصد سفر به سمت شهرهای آن را دارند. اما نگران نباشید چرا که در دنیای امروز هیچ مسئله ای نیست که راه حلی برای آن پیدا نشده باشد از همین دولت مالزی برای کسانی که اقدام به ارائه کارت گردشگری کوالالامپور کرده تا کسانی که به پایتخت کشور مالزی سفر می نمایند بتوانند در ازای مبلغ بسیار منصفانه ای از جاذبه های متعدد و همچنین تخفیف در خرید برخوردار باشند؛ کارت گردشگری کوالالامپور کوالالامپور پس یا کی ال پس (KL PASS) نام دارد. با خرید این کارت شما می توانید از بعضی جاذبه های گردشگری بدون پرداخت هزینه و بدون رعایت صف، دیدن کنید، از تورهای متنوع به صورت رایگان لذت ببرید و از تخفیف های خرید در بعضی رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز خرید بهره مند شوید.

امکانات کارت گردشگری کوالالامپور

همانطور که گفتیم که شما با در دست داشتن کارت گردشگری کوالالامپور می توانید بدون پرداخت هزینه از موزه ها، گالری و بناهای تاریخی این شهر که در زیر به آن ها اشاره می کنیم دیدن کنید:

کسانی هم می خواهند از جاذبه ها و تورهای جالب در شهر کوالالامپور بازدید نمایند، می توانند با کارت گردشگری گردشگری کوالالامپور به سمت جاذبه هایی که در زیر معرفی می کنیم بروند.

استفاده از کارت گردشگری برای رستوران ها کافه ها

توجه داشته باشید که با استفاده از کارت گردشگری کوالالامپور می توانید در تعدادی از کافه ها و رستوران های این شهر از تخفیف های 10، 15 و 20 درصدی برخوردار شوید. گفتنی است که بگوییم برای استفاده از کارت گردشگری کوالالامپور می بایست به یکسری از رستوران ها و کافه های این شهر که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد بروید.

تخفیف هایی که با کارت گردشگری کوالالامپور می توانید برای جاذبه ها و تورهای این شهر بهره مند شوید، به ترتیب زیر هستند.

با استفاده از کارت گردشگری کوالالامپور از تخفیف های خرید در فروشگاه کیف و کفش فلورشیم، فروشگاه سوغاتی هپی کریشن، فروشگاه گالری جادی باتیک، فروشگاه صنایع دستی کاریانکا و فروشگاه هدیه برج های دوقلوی پتروناس هم نیز می توانید بهره مند شوید.

از دیگر مزایایی که کارت گردشگری کوالالامپور دارد این است که می توانید از آن در بعضی از مراکز خرید استفاده کنید:

  • هفت روز اعتبار برای کارت جایزه گردشگری در مرکز خرید فارنهایت 88 (Fahrenheit 88) استفاده کنید، کارت گردشگری کوالالامپور شامل تخفیف، هدیه و پیشنهادهای ویژه می گردد.
  • به منظور خرید در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور هم هفت روز اعتبار اضافی به شما داده می گردد.
  • هفت روز اعتبار اضافی هم برای کارت جایزه گردشگری در مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC Mall)
  • کارت امتیاز و هدیه رایگان در مرکز خرید سانوی پوترا (Sunway Putra Mall)

هزینه خرید کارت گردشگری کوالالامپور

نکات لازم برای خرید کارت گردشگری کوالالامپور

  • توجه داشته باشید که هنگام انتخاب زمان تحویل به وسیله دلیوری، تاریخ و روزهای تعطیل در کشور مبدا و مقصد را درست بزنید.
  • اگر خواستید که به صورت حضوری کارت گردشگری کوالالامپور را دریافت کنید، می توانید به سمت مراکز خرید کی ال پس بروید و پس از پرینت تاییدیه خرید آنلاین کارت حتما پاسپور یا کارت شناسایی همراه خودتان داشته باشید.
  • کارت گردشگری پس از اولین استفاده فعال می گردد و مدت اعتبار آن بر اساس معیار 24 ساعت برای هر روز است. به عنوان مثال 6 صبح تا 6 صبح روز بعد برای کارت های یک روزه فرصت باقی است.
  • در صورت گم یا خراب شدن کارت، هزینه ای بازپس داده نمی گردد.
  • از زمان خرید آنلاین تا تحویل کارت تنها سه ماه فرصت دارید.
  • همراه با دریافت کارت گردشگری، کتابچه راهنما با اطلاعات ضروری و مورد احتیاج شما، تحویل داده خواهد شد.
منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 428

به "همه چیز درباره کارت گردشگری کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره کارت گردشگری کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید