پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول

به گزارش تعطیلات رو، ایرلاین های ایرانی به آسمان استانبول بازگشتند

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی هواپیمایی ترکیش، قرار است پروازهای این شرکت هواپیمایی از تاریخ 26 سپتامبر مجددا از سر گرفته گردد. اما در این میان ایرلاین های ایرانی نیز پروازهای خود را به مقصد استانبول شروع نموده و دوباره به آسمان ترکیه بازگشته اند. در حال حاضر پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول توسط هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، ایران ایر تور و ماهان ایر انجام می گردد.

پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول

بر این اساس پروازهای رفت و برگشت ایران ایرتور در جهت تهران استانبول - تهران روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و آدینه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در جهت رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) در جهت برگشت انجام می گردد.

همچنین پروازهای رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایر در جهت تهران استانبول - تهران روزهای آدینه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در جهت رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) در جهت برگشت انجام می گردد.

هواپیمایی ماهان نیز پروازهای خود را در جهت تهران - استانبول - تهران روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و آدینه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در جهت رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می دهد.

دیگر ایرلاین هواپیمایی قشم ایر است که روزهای پنجشنبه در جهت تهران - استانبول - تهران پرواز دارد.

گفتنی است کلیه تاریخ های اعلام شده از سوی ایرلاین ها ممکن است به توجه به شرایط تغییر کند بنابراین چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول را دارید، می توانید جستجوی خود را در تاریخ مورد نظرتان در خبرنگاران انجام دهید، تا با استفاده از تقویم قیمتی خبرنگاران کلیه پروازهای ارزان پیرامون تاریخ انتخاب خود را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1295

به "پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید