پمادی طبیعی برای درمان عفونت های پوستی، با برگ گردو به جنگ نقرس بروید

به گزارش تعطیلات رو، برگ گردو علی رغم خواص بسیاری که دارد اغلب نادیده گرفته می گردد، این درحالی است که در درمان 9 بیماری موثر است.

پمادی طبیعی برای درمان عفونت های پوستی، با برگ گردو به جنگ نقرس بروید

حسن اکبری متخصص طب سنتی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره خواص برگ گردو بیان نمود: گردو یکی از مواد غذایی خیلی رایج در کشور است که علاوه بر طعم دلچسب خواص بسیاری دارد؛ اما برگ گردو علی رغم خواص بی شماری و اثرات شگفت انگیزی که دارد که دارد، اغلب نادیده گرفته می گردد.

روش های مصرف برگ گردو

وی ادامه داد: برگ گردو که غالبا طعمی گس و تلخ دارد را می توان به صورت دم نموده، جوشانده، دریافت عرق و روش های دیگر استفاده کرد تا از خواص آن بهره گرفت.

دانستنی های جالب درباره برگ گردو و خواص آن

این متخصص طب سنتی درباره خواص برگ گردو بیان نمود: مصرف روزانه این ماده به صورت خارجی تاثیر زیادی بر التیام زخم و اگزما و عفونت های پوستی دارد، مصرف خوراکی آن به روش های مختلف خاصیت ضد اسهالی دارد و به تصفیه خون و تا حدودی به پایین آوردن قند خون یاری می نماید، استفاده از این ماده در درمان ورم مفاصل هم تاثیرگذار است پس استفاده از آن تاثیر مثبت زیادی برای درمان بیماری های نقرس و ورم مفاصل خواهد داشت. وی ادامه داد: برگ گردو به علت داشتن آنتی اکسیدان در جلوگیری از پیشرفت سلول های سرطانی نیز تاثیرگذار است و خاصیت ضد باکتریایی دارد و در صورت مصرف درست و مداوم تاثیر زیادی بر کاهش چربی خون دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 121

به "پمادی طبیعی برای درمان عفونت های پوستی، با برگ گردو به جنگ نقرس بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمادی طبیعی برای درمان عفونت های پوستی، با برگ گردو به جنگ نقرس بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید