پوگبا: لیگ اروپا را با ذهنیت قهرمانی شروع کردیم، رم برای تفریح به اینجا نیامده است

به گزارش تعطیلات رو، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید رم برای تفریح به لیگ اروپا نیامده است.

پوگبا: لیگ اروپا را با ذهنیت قهرمانی شروع کردیم، رم برای تفریح به اینجا نیامده است

به گزارش خبرنگاران، تیم های منچستریونایتد و رم در حالی فردا شب (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم می فرایند که دو تیم پیش از این 6 بار در رقابت های اروپایی با هم تقابل نموده اند که شیاطین سرخ تنها در یک بازی تن به شکست داده و آمار چهار پیروزی و یک تساوی را از خود مقابل جالوروسی به ثبت رسانده است.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد که سابقه بازی مقابل رم را زمانی که در عضویت یوونتوس بود، داشته در گفت وگو با سایت رسمی یوفا گفت: تقابل با رم چالشی فوق العاده است. دیر یا زود ما باید با تیمی عظیم مصاف می کردیم. ما لیگ اروپا را با ذهنیت قهرمانی و بالای سر بردن جام قهرمانی شروع کردیم.

وی در ادامه در تمجید از تیم تحت راهنمایی پائولو فونسکا گفت: رم هم به دنبال قهرمانی است و آنها برای تفریح به اینجا نیامده اند. ما اما باید نشان دهیم که بیشتر از آنها این جام را می خواهیم.

تقابل رفت تیم های منچستریونایتد و رم از ساعت 23:30 فردا (پنجشنبه) به وقت تهران شروع خواهد شد و ملاقات برگشت دو تیم هم در تاریخ 16 اردیبهشت در استادیوم المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1722

به "پوگبا: لیگ اروپا را با ذهنیت قهرمانی شروع کردیم، رم برای تفریح به اینجا نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: لیگ اروپا را با ذهنیت قهرمانی شروع کردیم، رم برای تفریح به اینجا نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید