چالش مومو والدین کانادایی را به وحشت انداخته است

به گزارش تعطیلات رو، شخصیت اصلی این ویدئوها، موجودی با موهای لخت مشکی، دهانی گشاد و چشم هایی از حدقه بیرون زده است که ادعا شده در ویدئوهایش بچه ها را به آسیب رساندن به خودشان و دیگر اعضای خانواده تشویق می نماید.

چالش مومو والدین کانادایی را به وحشت انداخته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

گفته شده ویدئوها در یوتیوب کیدز (بخش ویژه بچه ها در یوتیوب) پخش شده و هر از چندگاهی در میان برنامه های کودک، ظاهر شده و به بچه ها خودکشی آموزش می دهد. برای مثال گفته شده در یکی از این ویدئوها به بچه ها یاد داده شده اجاق خانه را بدون اطلاع والدین روشن نمایند.

اما پلیس RCMP و مسئولان یوتیوب کانادا می گویند این نگرانی که چند روزی است در شبکه های اجتماعی کانادا بین والدین دست به دست می گردد، احتمالا یک فریب است.

تعیین نیست چند ویدئوی مومو در یوتیوب وجود دارد و پلیس کانادا تا امروز هیچ گزارشی از کودکی که در اثر دیدن این ویدئوهای احتمالی به خود آسیب رسانده باشد، دریافت ننموده است.

انتشار اخبار این چالش احتمالی مخصوصا در فیسبوک همه گیر بوده و والدین وحشت ناشی از آن را به فرزندان خود انتقال داده اند.

مسئولان مدارسی در استان های اونتاریو و بریتیش کلمبیا به خبرنگار CBC گفته اند که بچه ها وحشت زده به سراغ معلم هایشان آمده اند و از موجود وحشتناکی صحبت نموده اند. موجودی که پدر و مادرها با نشان دادن عکس او به فرزندانشان سعی در پرهیز دادن کودک از گوش دادن به توصیه های او داشته اند.

مسئولان یوتیوب کانادا به والدین اطمینان داده اند که برنامه های بخش کودک این شرکت 24 ساعته کنترل می گردد و تا به امروز چنین ویدئویی کشف نشده است.

پلیس هم از سوی دیگر به والدین توصیه نموده هرچند به نظر می رسد چالش مومو یک شوخی فریبکارانه در رسانه های اجتماعی باشد اما بهتر است والدین کنترل بیشتری روی فعالیت آنلاین بچه ها خود داشته باشند.

همچنین توصیه شده خبرهای منتشر شده از این دست که مخصوصا از شما می خواهد آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید را حتما چک کنید.

فقط وقتی از صحت خبری مطمئن شدید، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

چالش مومو یوتیوب

منبع: مداد
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1278

به "چالش مومو والدین کانادایی را به وحشت انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش مومو والدین کانادایی را به وحشت انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید