گشت و گذاری در زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش تعطیلات رو، در جنوب ایتالیا و در کناره ساحل غربی با شهری کوچک روبرو می شویم که با طبیعت بکر و زیبای خود از عجایب طبیعی به شمار میرود. قدمت ناپل به بیش از 26000 سال پیش می رسد. می توان در بین بهترین شهرهای ساحلی ایتالیا با تاریخی شگرف روبرو شد. این شهر که بزرگترین شهر ایتالیا نیز به شمار می آید یکی از مراکز اصلی گردشگری در ایتالیا محسوب می گردد و هر روزه به وسیله تورهای مسافرتی داخلی و بین المللی مورد بازدید قرار می گیرد. این شهر فوق العاده با جذابیت های طبیعی، تاریخی خودش همیشه شما را مشغول نگه می دارد. می توانید از جذابیت های گردشگری تماشای ترین شهرهای ساحلی ایتالیا تماشا کنید و یا در صورت تمایل به همراه تورهای طبیعت گردی یک روزه و یا تورهای طبیعت گردی چند روزه از زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا هم تماشا کنید.

گشت و گذاری در زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

1) Paestum

برای رسیدن به Paestum در بین بهترین شهرهای ساحلی ایتالیا می بایست یک رانندگی 90 دقیقه ای در کناره ساحل ایتالیا داشته باشید. این بنای باستانی یونانی یکی از مقاصد اصلی گردشگری در منطقه محسوب می گردد و از محبوب ترین ها بین تورهای مسافرتی به شمار می آید. در این منطقه می توانید از تک تک آثار باستانی کهن تماشا کنید. از مهمترین و تماشای ترین معابد این منطقه می توان به معبد آتنا اشاره نمود که همه روزه به وسیله تورهای مسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد.

2) Sorrento

پس از یک ساعت رانندگی از ناپل می توانید با یک زیبایی محض روبه رو شوید. شهر سورنتو یکی از فوق العاده ترین بندرهای ایتالیا است. سواحل معروف این شهر و بعلاوه رستوران های محلی فوق العاده این منطقه موجب شده که یکی از منطقه ها اصلی در جذب تور مسافرتی به شمار بیاید اغلب مسافرین تورهای مسافرتی ایتالیا تور یک روزه ای را به بازدید از این شهر زیبا اختصاص می دهند. می توانید در این شهر از گالری های هنری بازدید کنید و پس از آن مدت زمانی را به صرف غذا در رستوران های بی نظیرش اختصاص دهید.

3) Ischia

در کناره ساحل ایتالیا می توانید با جزیره فوق العاده ای روبه رو شوید سفر به Ischia یکی از منحصر به فردترین تورهای یک روزه شما محسوب خواهد شد. با ورود به این جزیره رویایی در بین زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا احساس می کنید وارد جهانیی متفاوت شده اید. می توانید به وسیله یک سفر کوتاه دریایی با قایق به این جزیره برسید. در این جزیره فوق العاده با قلعه باستانی Castello Aragonese روبرو خواهید شد که متعلق به قرن 15 میلادی است. اگر در فصل بهار به ایتالیا سفر می کنید لازم است که تور طبیعت گردی یک روزه و یا چند روزه ای را به این جزیره اختصاص دهید چرا که این جزیره یکی از زیباترین بهارهای جهان را دارد.

4) Procida

پروسیدا یکی دیگر از زیباترین جزایر ایتالیا است. این جزیره به خصوص مورد توجه و محبوبیت ان دسته گردشگران تورهای مسافرتی قرار گرفته که به رشته معماری علاقمند هستند و یا مجذوب تاریخ و پیشینه این جزیره زیبا شده اند. اگرچه که این جزیره جزیی از خاک ایتالیا محسوب می گردد اما حال و هوایی یونانی را به گردشگران تورهای مسافرتی منتقل می نماید طراحی شهر، معماری، ساختمان های تاریخی همه و همه حس و حالی یونانی به شهر داده اند. این جزیره از طرف دیگر یکی از بنادر معروف در ماهیگیری نیز محسوب می گردد به همین جهت می توانید به رستوران های محلی منطقه سری بزنید و از غذاهای دریایی تازه آن لذت ببرید. این جزیره در بین تماشای ترین شهرهای ساحلی ایتالیا یکی از عمده منطقه های است که توجه گردشگران تورهای طبیعت گردی چند روزه را به خود جلب نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2252

به "گشت و گذاری در زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذاری در زیباترین شهرهای ساحلی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید