گل محمدی: از نبودن کی روش خوشحالیم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: نبود بازیکن ارزشمند سپاهان به نفع ماست و از غیبت کی روش خوشحالیم.

گل محمدی: از نبودن کی روش خوشحالیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اعلام کرد: خوشحالم بعد از مدت ها به اصفهان بازگشته ام. فردا بازی حساسی در پیش داریم و مهمترین بازی نیم فصل ما به لحاظ جدولی است. سپاهان نتایج خوبی گرفته و بازی فردا بسیار حساس است. ما مقابل یک تیم خوب، بزرگ و قابل احترامی بازی داریم. می دانیم که باید با تمام قوا بازی کنیم.

او اضافه کرد: نباید اشتباهات تاثیرگذاری داشته باشیم و امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم. ما باید از موقعیت هایمان نهایت استفاده را ببریم. این بازی برای ما، سپاهان و تیم داوری بسیار مهم است. داوران هم بازی سختی در پیش دارند. امیدوارم شاهد یک بازی فنی و تماشاگر پسند باشیم تا مردم از آن لذت ببرند.

سرمربی پدیده در مورد غایبان تیمش و نبود کی روش استنلی در ترکیب سپاهان گفت: غایب نداریم و با تیم کامل آمده ایم. نبود کی روش نیز می تواند به نفع ما باشد اما سپاهان تیم پرمهره ای است و قطعا جایگزین خواهد داشت. نبود یک بازیکن برای سپاهان تاثیرگذار نیست با این حال کی روش آقای گل و یکی از بهترین هاست و از نبودش بسیار خوشحالیم.

گل محمدی درباره مشکل مالی تیمش شرح داد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است و تا اینجا با زحمت بازیکنان موفق بوده ایم. مهم ترین دلیل این اتفاق، اراده و خواست بازیکنان برای پیشرفت بوده است. آن ها برای دریافت امتیاز جنگیده اند. تمرکزی که برای بازی ها دارند، با وجود کمبودها ستودنی است.

او همچنین درباره طرفداران سپاهان و جو ورزشگاه را در بازی فردا اعلام نمود: بازیکنان ما جوان هستند و ممکن است جو ورزشگاه روی آن ها تاثیرگذار باشد. طرفداران سپاهان هم پرشور هستند و شخصا از این جو و پر شدن ورشگاه استقبال می کنم. امیدوارم فردا ظرفیت ورزشگاه تکمیل گردد چون ما برای مردم بازی می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 133

به "گل محمدی: از نبودن کی روش خوشحالیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از نبودن کی روش خوشحالیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید