گوشی وان پلاس نورد CE 5G روز 20 خرداد رونمایی می گردد

به گزارش تعطیلات رو، این طور که به نظر می رسد، وان پلاس میخواهد طی آینده ای نزدیک از دو گوشی مالی جدید رونمایی کند؛ به گفته مدیرعامل شرکت، وان پلاس نورد CE 5G رسما در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد) معرفی می گردد و از وان پلاس نورد N200 5G هم به زودی رونمایی خواهد شد.

گوشی وان پلاس نورد CE 5G روز 20 خرداد رونمایی می گردد

وان پلاس یکی از شرکت های نسبتا محبوب چینی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند است که اوایل دوران آغاز به کار خود، گوشی های خود را با لقب قاتلین پرچم دار راهی بازار می کرد. به این خاطر که گوشی های این شرکت در حد و اندازه های یک پرچم دار قدرتمند و باکیفیت بودند اما قیمت مناسبی داشتند. تا اینکه سری وان پلاس 8 با قیمتی نزدیک به پرچم داران مطرح اندرویدی راهی بازار شد.

تا آن موقع شرکت چینی فقط به ساخت گوشی های قدرتمند مشغول بود تا اینکه تصمیم گرفت سال گذشته یک میان رده هم به سبد محصولات خود اضافه کند. این طور شد که شاهد رونمایی از وان پلاس نورد بودیم. اما به نظر می رسد شرکت متوجه این موضوع شده که برای پیشرفت در دنیای اندروید، باید میان رده ها و گوشی های مالی بیشتری فراوری کند. بنابراین شاهد دو مدل مالی دیگر از سری نورد بودیم.

حالا به نظر می رسد دو گوشی دیگر هم از این سری در راه هستند که یکی از آن ها وان پلاس نورد CE 5G و دیگری نورد N200 5G نام دارند. محصول اول در تاریخ 20 خرداد و محصول دوم در آینده ای نزدیک رونمایی خواهند شد. حال این آینده نزدیک که از زبان خود مدیرعامل شرکت هم هست دقیقا به چه تاریخی اشاره می نماید تعیین نیست ولی از بابت عرضه مدل CE در تاریخ یاد شده کاملا مطمئن هستیم.

اگرچه اطلاعات زیادی از بابت این گوشی ها منتشر نشده و پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس هم چیز خاصی جز تاریخ عرضه نگفته، اما به نظر می رسد وان پلاس CE 5G فقط محدود به بازار اروپا و هندوستان باشد و مانند نورد اوریجینال، در کانادا یا آمریکا در دسترس قرار نگیرد. البته هنوز از این بابت خیلی مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبرهایی پیرامون این موضوع منتشر می گردد.

وان پلاس نورد N200 5G به احتمال بسیار فراوان در آمریکا و کانادا در دسترس قرار می گیرد. حداقل این چیزی است که خود لاو به آن اشاره نموده و نمی تواند درست نباشد. دلیل اصلی این موضوع هم این است که این گوشی جایگزین وان پلاس نورد N100 خواهد شد که در بازار آمریکا و کانادا در دسترس نهاده شد. بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت اگر از لحاظ بازار عرضه هم وضعیتی مشابه همان مدل قدیمی داشته باشد. البته باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی همراه با نورد CE 5G در تاریخ 20 خرداد رونمایی نمی گردد و باید کمی دیرتر منتظر رونمایی از آن باشیم.

اینکه آیا وان پلاس نورد CE 5G جانشین نورد اوریجینال است یا خیر بعید به نظر می رسد. چرا که پیش از این در بخش سؤالات متداول استادیا، نام وان پلاس نورد 2 هم به چشم خورده بود. مدیرعامل شرکت هم اطلاعات مبهمی در این رابطه منتشر کرد. او در بخشی از صحبت های خود پیرامون گوشی های سری نورد اشاره نمود که آن ها با الهام از ویژگی های نورد اوریجینال، یک سری گوشی های مالی دیگر فراوری کردند تا با قیمت پایین تری به دست کاربران برسند.

سؤال دیگری که پیش می آید این است که با توجه به اینکه سال گذشته شاهد رونمایی از وان پلاس نورد N10 هم بودیم، آیا نورد N20 هم قرار است رونمایی گردد یا خیر تعیین نیست و باید این را هم به سؤالات بی جواب پیرامون سری نورد اضافه کنیم؟ اگر CE 5G نسخه ارزان قیمت تر و مالی تر نورد اوریجینال باشد، بعید به نظر می رسد جایی برای نورد N20 وجود داشته باشد.

در رابطه با برنامه های آینده وان پلاس فعلا خبرهای دقیق زیادی در اختیار نداریم. اما خوشبختانه پیت لاو علاقه زیادی به انتشار جزئیات گوشی های شرکت قبل از عرضه رسمی آن ها دارد. بنابراین انتظار می رود طی روزهای آینده، خبرهای بسیار بیشتری پیرامون این گوشی ها منتشر گردد که رسمی هم خواهند بود. هرچند اگر این اتفاق هم نیفتد، تا 20 خرداد فاصله زیادی باقی نمانده.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1742

به "گوشی وان پلاس نورد CE 5G روز 20 خرداد رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس نورد CE 5G روز 20 خرداد رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید