16 آذرماه، آغاز اردوی ملی پوشان تکواندو کشورمان

به گزارش تعطیلات رو، با اعلام رئیس سازمان تیم های ملی، اردوی ملی پوشان تکواندو و پاراتکواندو با حضور 14 هوگوپوش از روز یکشنبه - 16 آذرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز خواهد شد.

16 آذرماه، آغاز اردوی ملی پوشان تکواندو کشورمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی، اردوی تیم های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو از روز یکشنبه - 16 آذرماه در مرکز جهانی تکواندو شروع می شود.

در ابتدای ورود از ورزشکاران و کادرفنی تست کرونا (PCR) گرفته می شود و تا معین شدن جواب تست، ملی پوشان قرنطینه می شوند؛ در صورتی که مسئله ای وجود نداشته باشد تمرینات تکواندوکاران شروع خواهد شد.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی مرحله جدید تمرینات خود را شروع می کند. هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین های تکواندو کشورمان زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی تمرینات خود را از سر می گیرند.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی تمرینات آماده سازی خود را شروع می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1433

به "16 آذرماه، آغاز اردوی ملی پوشان تکواندو کشورمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 آذرماه، آغاز اردوی ملی پوشان تکواندو کشورمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید