ازدواج جوانان یکی از دغدغه های مهم جامعه است

به گزارش تعطیلات رو، استاندار اصفهان گفت: در حوزه ازدواج جوانان که یکی از دغدغه های مهم جامعه است با پیگیری بعضی از برنامه های فرهنگی می توان حمایت هایی انجام داد که سازمان های مردم نهاد نیز به شکل ویژه فعالیت نمایند.

ازدواج جوانان یکی از دغدغه های مهم جامعه است

سیدرضا مرتضوی صبح امروز در پنجاه و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان، گفت: در مورد پشتیبانی از فعالیت های حوزه جوانان، دو موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، نخست ظرفیت های قانونی که فرصت و توان استفاده از ظرفیت های قانونی برای تشکیل صندوق جوانان را فراهم می نماید تا از مأموریت های این حوزه داریم و برنامه ریزی های استان پشتیبانی گردد.

او موضوع دوم را استفاده از ظرفیت خیران و پشتیبانی های مردمی در این سطح دانست و اضافه نمود: هدف از این مشارکت حمایت از سیاست های ترجیحی حاکمیت در این باره است، بنابراین باید در جلسه بعدی در این زمینه به جمع بندی برسیم و با حل مسائل، وارد فاز های بعدی شویم.

استاندار اصفهان تاکید نمود: در صورتی که پشتیبانی های اقتصادی و به کارگیری ظرفیت ها و امکانات لازم برای یاری به سازمان های مردم نهاد در انجام مأموریت های آن ها اتفاق نیفتد، دور هم جمع شدن ما معنایی نخواهد داشت.

او با اشاره به فعالیت های متفاوتی که در حوزه ورزش و جوانان، ازدواج و اشتغال در این دولت اجرا شده است، اعلام کرد: در بعضی از این بخش ها توصیه می گردد که کار به وسیله مجموعه های مردمی اتفاق بیفتد و پیشران آن مجموعه سمن ها و سازمان هایی باشند که به شکل افتخاری در این حوزه فعالیت می نمایند.

مرتضوی پشتیبانی اقتصادی برای پروژه های مهم در این بخش را ضروری دانست و اعلام کرد: تشکیل صندوق ها نیز از همین زاویه مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم کار متفاوتی انجام دهیم به عنوان مثال در حوزه ازدواج جوانان که یکی از دغدغه های مهم جامعه است با پیگیری بعضی از برنامه های فرهنگی و مانند آن می توان حمایت هایی انجام داد که سازمان های مردم نهاد نیز به شکل ویژه تری فعالیت های خود را دنبال نمایند.

او تاکید نمود: اگر دست حاکمیت پشت این حمایت های اقتصادی قرار گیرد اتفاقات دیگری که تا به امروز نیفتاده است نیز رخ خواهد داد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2186

به "ازدواج جوانان یکی از دغدغه های مهم جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج جوانان یکی از دغدغه های مهم جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید