استقبال خوب سالمندان بالای 80 سال از واکسیناسیون کرونا

به گزارش تعطیلات رو، معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه در مرکز استان استقبال خوبی از واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال شده است.

استقبال خوب سالمندان بالای 80 سال از واکسیناسیون کرونا

به گزارش از ، سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : از سه شنبه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون جمعیت عمومی با اولویت سالمندان بالای 80 سال در استان شروع شده است.

او گفت : همکاران در پایگاه سلامت براساس لیست استخراج شده از سامانه سیب با سالمندان استان تماس گرفته و زمان و مکان تزریق واکسن را اطلاع رسانی می کنند تا ازدحامی از مردم در محل های تزریق واکسن پیش نیاید.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه به فرزندان توصیه کرد حتما بعد از تماس پدر و مادر سالمند خود را برای تزریق واکسن به پایگاه های سلامت ببرند و افزود: خوشبختانه در مرکز استان استقبال خوبی از واکسن شده است.

او درباره جعلی بودن پیامک ثبت نام سالمندان برای واکسن کرونا، افزود: شهروندان اخبار را از منابع معتبر همچون رادیو، تلویزیون و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند، پلیس فتا هم در خصوص پیامک های جعلی در خصوص واکسیناسیون پای کار است و با انتشارکنندگان اینگونه پیام ها برخورد می کند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1838

به "استقبال خوب سالمندان بالای 80 سال از واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خوب سالمندان بالای 80 سال از واکسیناسیون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید