اندونزی بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی- مهندسی استان فارس است

به گزارش تعطیلات رو، رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: کشور اندونزی می تواند بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی استان فارس باشد.

اندونزی بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی- مهندسی استان فارس است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، جمال رازقی پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر اندونزی در ایران، با اشاره به کوشش دوجانبه ایران و اندونزی برای ارتقا سطح مبادلات تجاری و رسیدن به تراز تجاری بالای 2 میلیارد دلار در سال گفت: کشور اندونزی می تواند بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی استان فارس باشد.

وی با بیان اینکه کشور ایران پنجمین فراوری کننده انجیر در دنیا و استان فارس نخستین فراوری کننده انجیر خشک در کشور است اضافه کرد: از آنجا که کشور اندونزی یکی از خریداران انجیر از کشور ایران است می توان زمینه صادرات انجیر استهبان را به این کشور فراهم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با تاکید بر گسترش مراودات تجاری با کشور اندونزی اظهار داشت: ایران از کشور اندونزی قیر، انواع گاز، خرما، کشمش، انجیر و غیره صادر می نماید و در مقابل انواع محصولات سلولزی به ویژه کاغذ و مقوا از این کشور وارد می نماید.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری یکی از راه های ارتباطی بین ایران و اندونزی است عنوان نمود: با توجه به بروز خشکسالی در ایران و حجم بالای بارندگی در کشور اندونزی واردات آب مجازی از این کشور می تواند مدنظر تجار استان فارس باشد.

رازقی گفت: پیشنهاد ما برای توسعه راوبط تجاری بین ایران و اندونزی تبادل هیئت تجاری بین هر دو کشور است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 456

به "اندونزی بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی- مهندسی استان فارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی بستر مناسبی برای صدور خدمات فنی- مهندسی استان فارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید