ایتالیایی ها تحریم های اروپا علیه کریمه را دور می زنند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، تحریم های بین المللی علیه روسیه و همچنین شبه جزیره کریمه نتوانسته جلوی فعالیت شرکت های اروپایی در این منطقه را بگیرد و آن ها همچنان مشغول تجارت و سرمایه گذاری در این منطقه هستند.

ایتالیایی ها تحریم های اروپا علیه کریمه را دور می زنند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هیاتی از نمایندگان مجلس ایتالیا و کارآفرینان این کشور هم اکنون در شبه جزیره کریمه هستند تا تجربیات دست اولی را در این منطقه کسب نموده و فرصت های کسب وکار موجود در جنوب روسیه را بسنجند.

استفانو والدگامبری از اعضای این هیات تجاری به خبرنگاران گفت: معمولاً به صورت عمومی بیان نمی گردد اما بسیاری از کسانی که هم اینک با هیات ما به کریمه آمده اند پیش ازاین نیز عملیات های مالی ای را در این شبه جزیره اجرا نموده اند.

والدگامبری اضافه نمود که شرکت های تجاری ایتالیایی که جای پای خود را در روسیه تحکیم نموده اند، علاقه دارند که فعالیت های خود در کریمه را نیز دنبال نمایند و برنامه هایی برای فراوری کالاها در این شبه جزیره نیز وجود دارد.

اوایل امروز، رییس مجلس کریمه با رییس شورای منطقه ونتو در بیانیه ای مشترک، تجارت، همکاری صنعتی و تکنولوژیکی و کوشش برای ترویج روابط و سرمایه گذاری های مشترک را به امضا رساندند. منطقه کریمه در رفراندوم ماه مارس سال 2014 میلادی از اوکراین جدا شد و به روسیه پیوست. این رفراندوم که بارأی مثبت 96 درصدی مردم اجرا شده بود، توسط اتحادیه اروپا تأیید نشد و آمریکا و اتحادیه اروپایی هنوز نتیجه این رفراندوم را به رسمیت نمی شناسند. به همین دلیل تحریم های مالی زیادی در این خصوص بر روسیه و شبه جزیره کریمه واردشده است. با این حال به نظر می رسد شرکت های اروپایی به بهانه همکاری با روسیه، به دنبال ورود به بازار کریمه نیز هستند و سرمایه گذاری های بزرگی قرار است در این منطقه صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 585

به "ایتالیایی ها تحریم های اروپا علیه کریمه را دور می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها تحریم های اروپا علیه کریمه را دور می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید