ایجاد پایلوت فراوری دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف

به گزارش تعطیلات رو، سرپرست ایستگاه نوآوری شریف هدف از ایجاد این ایستگاه را برطرف چالش های کشور مطرح کرد و گفت: با همکاری های انجام شده پایلوت فراوری دو واکسن در دستور کار این ایستگاه قرار می گیرد.

ایجاد پایلوت فراوری دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد معید ملک زاده در مراسم افتتاح ایستگاه نوآوری شریف هدف از راه اندازی این ایستگاه را کمک به حل مسائل اساسی کشور مطرح کرد و اضافه نمود: در این ایستگاه استارت آپ ها در حوزه های نانو و زیست فن اوری، انرژی و آب و محیط زیست، خدمات شهری، حمل و نقل، سلامت و فن آوری اطلاعات فعالیت خواهند داشت.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر سی تیم در این مرکز مستقر گردیده اند اعلام کرد: از این تعداد 9 تیم در حوزه استارتاپ آپ و انرژی، 4 تیم در حوزه سلامت، 2 تیم در حوزه نانو ، 2 تیم در حوزه خدمات شهری، 6 تیم در حوزه حمل و نقل و 7 تیم در فن آوری اطلاعات هستند.

ملک زاده سطح تحصیلات تیم های مستقر در این ایستگاه را عمدتا ارشد و دکتری مطرح کرد و اضافه نمود: متوسط سنی این تیم ها 25 تا 35 سال است.

وی همچنین از ایجاد پایلوت فراوری واکسن در این ایستگاه اطلاع داد و گفت: با همکاری که با شتاب دهنده پرسی ژن صورت گرفت پایلوت فراوری دو واکسن در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 42

به "ایجاد پایلوت فراوری دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد پایلوت فراوری دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید