بازار داغ شایعات درباره بدل رهبر روسیه؛ پوتین باب اسفنجی می بیند؟

به گزارش تعطیلات رو، کاربران روس به علت ادعا های مطرح شده درباره استفاده پوتین از بدل، دست به انتشار میم هایی زده اند.

بازار داغ شایعات درباره بدل رهبر روسیه؛ پوتین باب اسفنجی می بیند؟

به گزارش خبرآنلاین، سفر پوتین به داغستان شایعاتی را برانگیخت که او بازیگرانی دارد که در لحظات مهم از او حمایت می نمایند. وی در سفر به شهر دربند در داغستان با مردم این شهر دیدار کرد و مورد استقبال آنان نهاده شد. رسانه های روسی تصاویری از تعامل رهبر روسیه با جمعیت محصور شده در خیابان اصلی شهر دربند منتشر کردند که پوتین دستان حامیان هیجان زده را در دست گرفته و بر سر چند دختر بوسه می زند.

پوتین 70 ساله که در طول همه گیری کووید 19 تقریباً برای عموم نامرئی شده بود، عصر چهارشنبه در یک پیاده روی غافلگیرنماینده در منطقه داغستان به جمعیتی از هواداران خوش آمد گفت.

برخلاف اسلاف خود، پوتین معمولاً از جمعیت دوری می نماید و به طور معروف میزبان مقامات خارجی در کرملین پشت میز 20 فوتی بوده است.

مدت ها پس از اینکه روسیه و سایر کشور ها همه محدودیت های به جای مانده کووید را کنار گذاشتند، دفتر پوتین تاکید نموده است که هر کسی که با او در تماس نزدیک است باید به طور منظم برای ویروس آزمایش گردد و حداقل یک هفته قبل از جلسه در قرنطینه باید بماند.

این کلیپ ها الهام بخش تازه شدن یک تئوری توطئه محبوب در خصوص استفاده از بدل برای مشارکت های عمومی پوتین هستند. مسکو استفاده پوتین از بدل ها را رد کرد و در ماه آوریل گفت که این یک دروغ دیگر است. هیچ مدرکی برای تایید این ادعا وجود ندارد، اما تئوری ها هنوز در فضای مجازی رونق گرفته اند.

یکی از روزنامه نگاران کیف پست در رسانه های اجتماعی اضافه نمود: بدن پوتین دو برابر است. وی اضافه نمود: پوتین واقعی با مردم دیدار نمی نماید مگر اینکه آن ها یک هفته قرنطینه شوند.

در اوایل ماه جاری، چندین وبلاگ نویس روسی هوادار جنگ گفتند که قبل از اینکه به آن ها اجازه داده گردد با پوتین گفتگوی رو در رو داشته باشند، به آن ها دستور داده شده که پروتکل انزوا را رعایت نمایند.

همزمان عکس هایی در باب این تئوری توطئه و استفاده پوتین از بدل در توئیتر منتشر شد.

عکس زیر چندین پوتین را نشان می دهد که دور یک میز مملو از نوشیدنی نشسته اند.

یک شایعه قدیمی در مسکو این است که پوتین به علت بیماری از جمله سرطان از بدل استفاده می نماید.

پوتین اعتراف نموده است که مقاماتش پیشنهاد استفاده از بدل را داده اند - همانطور که رهبران شوروی اغلب انجام می دادند -، اما او می گوید که پیشنهاد را رد نموده است.

ویدیوی تازه پوتین در مجمع ایده های قوی در زمانه جدیدبه همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

کاربری در واکنش به این حضور نوشته است: بدل پوتین نشان می دهد که او قبل از جراحی های پلاستیک چگونه به نظر می رسید.

یک خبرنگار دیگر نقاشی پوتین را با باب اسفنجی مقایسه کرد و نوشت که رهبر روسیه باب اسفنجی می بیند!

باب اسفنجی یک چهره محبوب در تلویزیون روسیه است و فوربس در سال 2016 گزارش داد که محبوبیت آن چند سال پیش به اوج خود رسید، اما در بیشتر صبح های روز های هفته دیده می شد.

تقریباً یک دهه پیش پوتین یک نقاشی شبیه به گربه را در مدرسه ای کشید و زیر آن را امضا کرد که در آن برهه نیز مورد توجه نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2330

به "بازار داغ شایعات درباره بدل رهبر روسیه؛ پوتین باب اسفنجی می بیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار داغ شایعات درباره بدل رهبر روسیه؛ پوتین باب اسفنجی می بیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید