رجحان آماری جالب آبی ها در بازی های فولاد و استقلال

به گزارش تعطیلات رو، تقابل تیم های فولاد و استقلال عمدتاً با فزونی آبی پوشان تهران به سرانجام رسیده است.

رجحان آماری جالب آبی ها در بازی های فولاد و استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم های فولاد خوزستان و استقلال در شرایطی در چارچوب ملاقاتی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند که دو تیم پیش از این 45 ملاقات با یکدیگر داشته اند. در مسابقات برگزار شده سهم استقلال 23 پیروزی بوده و فولاد نیز به 10 برد دست یافته است. 12 مسابقه نیز با تساوی به انتها رسیده است.

دو تیم سرخابی اهواز و تهران 35 بار در جریان لیگ برتر با یکدیگر مسابقه داده اند که استقلال 17 پیروزی داشته و 8 برد نصیب فولاد شده و 10 مسابقه با تساوی به انتها رسیده است.

بهترین گلزن تقابل فولاد و استقلال رضا عنایتی بوده که 7 گل برای استقلال زده و رضا نوروزی از فولاد با 5 گل در رده دوم است.

جالب است سه بازیکن خارجی مشترک در ترکیب دو تیم بازی نموده اند. لئوناردو پادوانی و فابیو جانواریو دو بازیکن برزیلی بودند که بعد از بازی در فولاد به استقلال آمدند و آیاندا پاتوسی نیز در ابتدا آبی پوش بود و در حال حاضر یکی از بازیکنان فولاد است ولی به خاطر ویروس کرونا و پیروز نشدن به بازگشت به ایران در این مسابقه غایب است.

بهترین پیروزی استقلال مقابل فولاد با نتیجه 5 بر صفر در لیگ آزادگان رقم خورد. بهترین برد فولاد هم در نهمین دوره لیگ برتر رقم خورد که سرخ پوشان با نتیجه 4 بر یک برنده شدند. البته استقلال دو پیروزی چهار بر یک نیز به دست آورده است. آخرین تقابل دو تیم نیز در هفته دوم این فصل لیگ برتر بود که با نتیجه مساوی یک بر یک به انتها رسید.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1149

به "رجحان آماری جالب آبی ها در بازی های فولاد و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان آماری جالب آبی ها در بازی های فولاد و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید