بعضی صحبت ها فولاد را به حاشیه می برد، باشگاه ارث پدری کسی نیست

به گزارش تعطیلات رو، داریوش یزدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استنباط بنده این است که فعلاً صحبتی نگردد تا تیم بسته گردد؛ لذا به آینده فولاد خوش بین هستم اما بعضی اعلام می نمایند که چرا سرمربی تغییر نموده که در جواب آنها می گویم مگر فولاد ارث پدری کسی است که بخواهد تا آخر عمر در تیم بماند.

بعضی صحبت ها فولاد را به حاشیه می برد، باشگاه ارث پدری کسی نیست

وی اضافه نمود: سرمربی قبلی یک قراردادی داشت که خاتمه یافته و ضمن اینکه تغییرات به وجود آمده را باید به فال نیک گرفت. به این ترتیب امیدوارم با توانمندی بچه های خوزستان، فولاد به نتایج خوبی دست پیدا کند که قطعاً این امر دور از انتظار نیست.

وی اسم کرد: ظرفیت های بومی ما در بخش مدیریت، فنی و بازیکن، بسیار خوب است و ترکیبی از اینها می تواند به تیم فولاد یاری کند؛ گرچه امروزه فوتبال حرفه ای، بومی و غیربومی ندارد اما همواره صحبتم این است که اگر فردی از استان دیگری وارد می گردد باید کارایی بالایی داشته باشد تا بتواند به مجموعه یاری ویژه ای کند.

این مربی فوتبال بیان نمود: با توجه به تجربیات مدیریت باشگاه و به ویژه گرشاسبی امیدوارم که تصمیمی را بگیرند که برترین باشد؛ ضمن اینکه همه باید یاری، حمایت و صبر و حوصله را بیشتر نمایند تا ماحصل همه اتفاقات به خاتمه خوبی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1849

به "بعضی صحبت ها فولاد را به حاشیه می برد، باشگاه ارث پدری کسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی صحبت ها فولاد را به حاشیه می برد، باشگاه ارث پدری کسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید