بمباردیه کانادا ، راه اندازی شرکت هوایی در ایران را رد کرد

به گزارش تعطیلات رو، بمباردیه؛ شرکت هواپیماسازی کانادایی اعلام نموده است که گزارش ها مبنی بر کوشش این شرکت برای راه اندازی شرکت هواپیمایی در ایران صحت ندارد ولی درعین حال تائید نموده که در حال گفت وگو برای فروش هواپیما به ایران است و مدیرعامل این شرکت برای افزایش روابط تجاری به ایران سفرنموده است.

بمباردیه کانادا ، راه اندازی شرکت هوایی در ایران را رد کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ماریانلا دلا باررا سخنگوی بمباردیه گفت که پی یر بودوین مدیرعامل بمباردیه در رأس یک هیئت از مقامات صنعت هوایی و راه آهن به ایران سفر داشت، اما هیچ توافقی هنوز درزمینهٔ فروش با مشتریان ایرانی امضا ننموده است .

منابع ایرانی در روزهای گذشته گزارش دادند که بمباردیه یادداشت تفاهمی را با مقامات منطقه آزاد قشم برای تأسیس یک شرکت هواپیمایی امضا نموده است .

دلاباررا گفت که بمباردیه برنامه ای برای راه اندازی و اداره یک شرکت هوایی جدید ندارد، اما وی مشخصاً نگفت است که آیا این شرکت مستقر در مونترال کانادا در حال تبادل نظر برای فروش هواپیما به یک شرکت نوپای ایرانی است یا خیر .

وی اضافه کرد که ما هواپیما و قطار می سازیم، بازاریابی می کنیم و می فروشیم .

دلاباررا بیان نمود که ما در حال پیشرفت در مذاکرات هستیم و هرازگاه باهم دیدار می کنیم .

هواپیمای مسافربری جدید سری C بمباردیه چندین سال از برنامه فراوری عقب است و به چندین میلیارد دلار بودجه احتیاج دارد و چندین سفارش را تا به امروز در مقایسه با رقبا دریافت نموده است .

کانادا در ماه فوریه اعلام نمود که در حال لغو یک سری تحریم ها علیه ایران است که به بمباردیه اجازه می دهد با رقبایی همچون بوئینگ و ایرباس درزمینهٔ فروش هواپیما به ایران رقابت کند .

هیئت شرکت بوئینگ در ماه آوریل برای مذاکره درزمینهٔ فروش هواپیما به ایران سفر کرد، درحالی که ایرباس رقیب اروپایی اش در ماه ژانویه با فروش 180 فروند هواپیما به ایران به ارزش 27 میلیارد دلار موافقت نموده است .

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 877

به "بمباردیه کانادا ، راه اندازی شرکت هوایی در ایران را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمباردیه کانادا ، راه اندازی شرکت هوایی در ایران را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید