بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری شد

به گزارش تعطیلات رو، هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران را تصویب کرد.

بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، در جلسه 619 هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید 635 عنوان کتاب در 55 هزار و 800 نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 756 میلیون و 355 هزار ریال را مورد تصویب نهاده شد.

بر اساس اعلام این هیئت و با توجه به لزوم رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرایط بحرانی کرونا، مقرر شد که صورتجلسه یاد شده در سه مقطع زمانی با فاصله یک ماه و بر اساس حروف الفبایی ناشران اعلام و تحویل انبار گردد. بر این اساس در بازه زمانی اول، ناشرانی که نام آنها با حرف الف تا ح آغاز می گردد، باید برای تحویل کتاب های خود به انبار اقدام نمایند.

عناوین کتاب های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به توضیح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیغام شهید) مراجعه نمایند و پس از تحویل کتاب ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور اقتصادی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند.

1. رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور اقتصادی)

2. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحویل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3. فاکتور فروش (اصل و تصویر):

4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

این اطلاعیه افزوده است مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک (مرحله اول صورتجلسه 619) به امور اقتصادی تا 1 ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری اقتصادی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1062

به "بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید