توسعه هایپرهای عرضه صنایع دستی در اصفهان

به گزارش تعطیلات رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از برنامه ریزی به منظور توسعه هایپرهای عرضه صنایع دستی در استان خبر داد.

توسعه هایپرهای عرضه صنایع دستی در اصفهان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الهیاری امروز 21 مردادماه با اعلام این مطلب گفت: طرح ملی تکاپو در سال 1395 در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح و براساس آن طرح اشتغال زایی بر مبنای برنامه ریزی و جلوگیری از اتلاف ملی مطرح شد.

او با اشاره به آسیب های وارده به فعالان صنایع دستی استان بر اثر شیوع بیماری کرونا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش شدید فروش صنایع دستی در اصفهان، در هماهنگی با اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان درحال برنامه ریزی برای اجرای طرح ارائه گروهی محصولات در قالب هایپرهای صنایع دستی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان در خصوص اهداف این طرح تاکید کرد: اتصال تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی به زنجیره های بزرگ فروش کالا، افزایش دسترسی مصرف کنندگان به محصولات صنایع دستی، حذف واسطه ها در چرخه فروش، توسعه و ترویج صنایع دستی در میان تمامی اقشار جامعه و کاهش زمان تولید از جمله اهداف اجرای این طرح است.

او شرح داد: در نظر داریم تا از توان مالی فروشگاه های بزرگ هایپر برای خرید محصولات صنایع دستی و حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی استفاده کنیم، به این ترتیب فعالان صنایع دستی استان با دغدغه کمتری به دنبال افزایش تولید خواهند بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1240

به "توسعه هایپرهای عرضه صنایع دستی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه هایپرهای عرضه صنایع دستی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید