جوان ورزشکار مونترالی؛نخستین قربانی زیر 20 سال کووید-19 در کبک

به گزارش تعطیلات رو، پدر دان بنی کابانگو انساپو، نخستین فرد زیر 20 سال کبکی که جان خود را به خاطر کووید-19 از دست داده، هنوز نمی داند چگونه باید مرگ فرزندش را برای خودش توجیه کند.

جوان ورزشکار مونترالی؛نخستین قربانی زیر 20 سال کووید-19 در کبک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

آلن لوکیندا انساپو می گوید پسرش یک جوان 19 ساله قدبلند بود که هیچ بیماری زمینه ای نداشت. او فقط چند هفته با ورود به کالج CEGEP در کبک فاصله داشت که مریض شد.

لوکیندا انساپو گفت: شوک بدی برای من است. هرگز نشنیده بودیم که فردی انقدر جوان اینجا از ویروس بمیرد و اینکه پسرم اولین نفر است خیلی دردناک است. قلبم را به درد می آورد.

او گفت خانواده اش، که شمال مونترال زندگی می نماید، کابانگو انساپو را کمی بیش از یک ماه پیش با تبی بد به بیمارستان برد. دکترها به آن ها گفتند که او به کروناویروس مبتلا شده و باید به خانه بازگردد و حداقل 14 روز قرنطینه بشود.

لوکیندا انساپو گفت: ما یک هفته دیگر هم به آن افزودیم و در انتهای هفته سوم بود که اوضاع بدتر شد. بعد از آن، نمی دانم چه مسئله ای پیش آمد، باید از بیمارستان بپرسید.

بیمارستان پیر-لو گاردر در تربون اطلاعاتی درباره بیمار نداد. وزارت بهداشت هم گفت با وجود اینکه می فهمد چرا رسانه ها به این مورد علاقه دارند، اما منتشر کردن فایل های پزشکی فردی غیرقانونی است.

لوکیندا انساپو گفت پسرش 9 روز در بیمارستان بود و روز شانزدهم آگوست درگذشت. هنوز برای او تعیین نیست که چرا پسرش زنده نماند. او به ندرت مریض می شد و در میان خواهران و برادرانش به خاطر اینکه شرایط فیزیکی خوبی داشت مشهور بود. پدرش نمی داند او کجا ویروس را گرفته است.

در سال 2016 و زمانی که کوبانگو انساپو 16 سال داشت، تصویری از او در وبسایت شهر مونترال منتشر شد که با افتخار یک پیراهن سنتی کنگو را به نمایش می گذاشت. خانواده او یک سال قبل از آن وارد کبک شده بود.

پتی هاجو وزیر بهداشت فدرال در کنفرانس خبری آدینه خود به خانواده تسلیت گفت. او گفت: سخت می توان کلماتی را پیدا کرد که بتوانند توصیف نمایند این خانواده الان چه می کشند. دل من پیش آن هاست. به عنوان مادر چند فرزند کم سن، می توانم بگویم این یکی از تراژیک ترین رخدادهایی است که یک خانواده ممکن است تحمل کند.

فرانسوا لگو نخست وزیر کبک هم تسلیت گفت و افزود که این اتفاقی نگران نماینده است. او گفت: مسلما کالبد شکافی انجام می دهیم اما این نگران نماینده است.

در سراسر دنیا، مرگ جوانان نادر است، اما بارها رخ داده است. این مسئله یادآوری می نماید که ویروس غیرقابل پیش بینی باقی مانده و می تواند برای هر کسی مرگبار باشد.

دکتر سسیل ترمبلی میروبیولوژیست و متخصص بیماری های واگیردار شبکه بیمارستان های اونیورسیته دو مونترال گفت: این مرگ به ما نشان می دهد که این بیماری می تواند به هر کسی در هر سنی ضربه بزند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1245

به "جوان ورزشکار مونترالی؛نخستین قربانی زیر 20 سال کووید-19 در کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان ورزشکار مونترالی؛نخستین قربانی زیر 20 سال کووید-19 در کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید