حاشیه دربی 91، بلیت های 500 و 400 هزار تومانی در بازار سیاه، سرگردانی هزاران طرفدار پرسپولیس و استقلال

به گزارش تعطیلات رو، هزاران طرفدار پرسپولیس و استقلال به خاطر اختلال در سامانه فروش بلیت الکترونیکی، بدون بلیت در اطراف استادیوم سرگردان هستند.

حاشیه دربی 91، بلیت های 500 و 400 هزار تومانی در بازار سیاه، سرگردانی هزاران طرفدار پرسپولیس و استقلال

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب ملاقاتهای هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) با قضاوت بیژن حیدری در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دربی تهران همواره پیش از آغاز مسابقه با حاشیه هایی نیز همراه است.

با اختلال در سامانه بلیت فروشی ملاقات پرسپولیس و استقلال از روز دوشنبه، تعدادی زیادی از طرفداران دو تیم بدون بلیت در اطراف استادیوم سرگردان هستند و مدام به این موضوع اعتراض دارند.

به دلیل مسائل فروش بلیت در سامانه بلیت الکترونیکی دربی 91، تعدادی از تماشاگران اقدام به تهیه بلیت در بازار سیاه کردند و همین موضوع باعث شده بلیت این بازی مثل روزهای گذشته با قیمت های 500 و 400 هزار تومان، خرید و فروش گردد.

درهای استادیوم آزادی یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده باز شد و تماشاگران دو تیم از ساعت 9 صبح وارد استادیوم شدند.

تعداد زیادی از طرفداران سرخابی که برای این ملاقات هنوز بلیت تهیه نکرده اند، در اطراف استادیوم به وسیله تلفن همراه خود قصد تهیه بلیت را دارند که بازهم به خاطر اختلال در سامانه در این امر ناموفق هستند.

تماشاگران زیادی از نقاط مختلف کشور برای حضور در این شهرآورد شب قبل از بازی خود را به استادیوم رسانند که در این بین از شهرهای سیستان و بلوچستان، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماشاگرانی در استادیوم حضور دارند.

مسئولان انتظامی حاضر در استادیوم از ورود تماشاگران بدون بلیت به استادیوم جلوگیری می نمایند.

در زیر تصاویر مربوط به حال و هوای استادیوم آزادی را پیش از آغاز این مسابقه می بینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 821

به "حاشیه دربی 91، بلیت های 500 و 400 هزار تومانی در بازار سیاه، سرگردانی هزاران طرفدار پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 91، بلیت های 500 و 400 هزار تومانی در بازار سیاه، سرگردانی هزاران طرفدار پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید