حضور هیئتی از اهالی صنعت چاپ در نمایشگاه چین، کوشش برای انجام مبادلات کالا به کالا

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران:عضو شورای سیاست گذاری صنعت چاپ از حضور جمعی از اهالی چاپ در نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین اطلاع داد و گفت: در این سفر مذاکراتی جهت انجام مبادله کالا به کالا خواهیم داشت و اتاق بازرگانی ایران و چین زمینه های لازم را فراهم خواهد نمود.

حضور هیئتی از اهالی صنعت چاپ در نمایشگاه چین، کوشش برای انجام مبادلات کالا به کالا

با ما همراه باشید و با تور چین عید از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مسعود فرشی فرید عضو شورای سیاست گذاری صنعت چاپ و مدیر اجرایی شرکت بازدیددر گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین اطلاع داد و گفت: هیئتی از چاپخانه داران و نمایندگان صنعت چاپ فردا 25 اردیبهشت برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین راهی این کشور خواهند شد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین، هر 4 سال یکبار برگزار می گردد و یکی از بزرگترین نمایشگاه های چاپ و بسته بندی جهان است که در یک هیئت 20 نفره ضمن بازدید از این نمایشگاه مذاکراتی را جهت انجام تعاملاتی در حوزه صنعت چاپ نیز برقرار خواهیم کرد.

فرشی فرید توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از مسائل صنعت چاپ در ایران در شرایط فعلی تأمین مواد اولیه است و در این زمینه با مسائل عدیده ای روبرو هستیم، می توان با مذاکرات با صنعت های تجاری جهان نظیر چین از تسهیلات این فراوری کنندگان استفاده کرد.

وی ادامه داد: در واقع به جای پرداخت دلار و ارز می توان به تبادل محصولات پرداخت، به این طریق که ما یکی از محصولات خود را به چین صادر نموده و به جای آن کاغذ، مرکب و سایر ملزومات مورد احتیاج صنعت چاپ را دریافت کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران از کوشش اتاق بازرگانی ایران و چین برای زمینه سازی جهت انجام مذاکرات مذکور اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین جدیدترین ماشین آلات چاپ را به نمایش خواهد گذاشت، با بازدید از این نمایشگاه از نزدیک با تازه ترین دستاوردهای عرصه چاپ آشنا خواهیم شد و این می تواند کمکی برای رونق صنعت چاپ در داخل کشور باشد.

وی در سرانجام گفت: مذاکره برای دریافت غرفه ای جهت به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنعت چاپ ایران در دوره بعدی این نمایشگاه یکی دیگر از اهداف ماست.

ی18

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 807

به "حضور هیئتی از اهالی صنعت چاپ در نمایشگاه چین، کوشش برای انجام مبادلات کالا به کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هیئتی از اهالی صنعت چاپ در نمایشگاه چین، کوشش برای انجام مبادلات کالا به کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید