خبرنگاران استاندار : زمان شروع کار ادارات چهارمحال و بختیاری 9 صبح است

به گزارش تعطیلات رو، شهرکرد-خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، فعالیت ادارات و نهادها تا اطلاع بعدی از ساعت 9 آغاز می شود.

خبرنگاران استاندار : زمان شروع کار ادارات چهارمحال و بختیاری 9 صبح است

اقبال عباسی روز شنبه در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا>ویروس کرونا افزود: اگر چه شرایط چهارمحال و بختیاری در خصوص شیوع کرونا>ویروس کرونا از استانهای سفید کشور است و تا به امروز مورد مثبتی در استان گزارش نشده است ، اما باید تدابیر لازم را برای مقابله و پیشگیری از این ویروس به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل ساعات اداری کاهش می یابد و مدیران هر دستگاهی می توانند اجازه دورکاری به کارمندان بانوان باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بیمار با مشکل حاد را بدهند.

عباسی، در ادامه با تاکید بر نظارت دقیق تر بازار استان، شرح داد: علاوه بر اینکه صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات حکومتی بر بازار استان برای مقابله با هرگونه تخلف و گرانفروشی باید جدیت بیشتری به کار گیرند، همه دستگاه ها ملزم به ارائه تجهیزات و امکانات خود به دانشگاه علوم پزشکی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امکان تعطیلی دستگاه های خدمات رسان در استان وجود ندارد و مدیران مربوطه باید به نحوی مدیریت کنند که خللی در انجام فعالیت های این ادارات شکل نگیرد.

عباسی همچنین با تاکید بر مدیریت سفرهای نوروزی در استان، افزود: در این خصوص بزودی تصمیم گیری لازم اتخاذ و به اطلاع مردم رسانده می شود.

وی ،با اشاره به شروع بازرسی ها در ورودی های شهر، گفت: این اقدام برای جلوگیری از ورود بیماران مبتلا و شیوع از آن با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

عباسی همکاری و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای استان را در پیشگیری از شیوع کرونا>ویروس کرونا ضروری دانست و افزود: چنانچه علوم پزشکی اعلام نیاز کند همه دستگاه ها موظف به همکاری هستند.

به گزارش خبرنگاران، کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 886

به "خبرنگاران استاندار : زمان شروع کار ادارات چهارمحال و بختیاری 9 صبح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار : زمان شروع کار ادارات چهارمحال و بختیاری 9 صبح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید