خبرنگاران تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک موفقیت عظیم برای استان است

به گزارش تعطیلات رو، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه تصویب طرح پتروشیمی چهارم کرمانشاه در کمیته تخصصی شورای اقتصاد را یک موفقیت عظیم برای استان دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح هفت هزار میلیارد تومان است که این رقم برابر با سرمایه فعلی سه پتروشیمی دیگر استان است.

خبرنگاران تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک موفقیت عظیم برای استان است

هوشنگ بازوند روز سه شنبه در نشست مشترک مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان های تابعه مطرح کرد: بعضی خواستار اجرای این طرح در دیگر استان ها بودند ولی مهندس زنگنه با جدیت پیگیر اجرای آن در کرمانشاه بود و عاقبت هم در شورای اقتصاد با یک رای مناسب این طرح تصویب شد.

وی در ادامه گفت: دولت دوازدهم در سختترین شرایط تحریم مالی در دوران پس از انقلاب قرار گرفته است و دستاوردهای حاصل شده در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند است.

بازوند با بیان اینکه کشور درگیر جنگی مالی گسترده، همه جانبه و تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا است، گفت: شیوع بحران کرونا نیز در بیشتر کشورهای جهان سبب ایجاد خسارت های مالی شده و بحرانی است که اقتصادهای عظیم جهان را به زانو درآورده است.

استاندار کرمانشاه مطرح کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده است و در این شرایط باید مدیران دولتی و به ویژه دستگاه های خدمات رسان بسیار بیشتر از قبل با مردم همراه و همدل باشند و درحل مسائل مردم اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه توضیح داد: مردم ایران بسیار قدرشناس هستند و هرگاه خدمت و احترامی ببینند در این شرایط سخت از بسیاری از کاستی ها چشم پوشی می نمایند.

وی با تاکید بر این نکته که مردم باید احساس نمایند دولت و حکومت در کنار آن هاست در ادامه مطرح کرد: در زلزله عظیم آبان 96 در همان روزهای ابتدایی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری و دیگر مسوولین به میان مردم زلزله زده آمدند و این موجب دلگرمی و امید در میان مردم آسیب دیده شد و آن ها احساس کردند حکومت و دولت تا آخر در کنار آن هاست و در عمل هم این رخ داد.

بازوند گفت: زلزله سرپل ذهاب یک نمونه پیروز از همراهی دولت و مردم بود و مردم در طول دوران امدادرسانی تا سرانجام بازسازی احساس تنهایی و بی پناهی نکردند.

وی تاکید نمود: در این شرایط سخت که سلامت و معیشت مردم به خاطر بحران کرونا و تحریم های ظالمانه در تنگنا و خطر قرار گرفته است ما باید در کنار مردم باشیم و با شنیدن گلایه مندهای آن ها، مسائل موجود را به حداقل برسانیم.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: اگر دستگاهی در زمینه خدمات رسانی کاستی هایی داشته از مردم عذرخواهی کند همانگونه که بنده به عنوان استاندار کرمانشاه در صدا و سیما به خاطر خاموشی های برق از مردم عذرخواهی کردم و همان جا نیز قول سرانجام خاموشی ها را دادم و این وعده محقق شد.

وی اضافه نمود: با عذرخواهی صندلی یک مدیر تضعیف نمی گردد بلکه مردم از این مسئولیت پذیری مدیران خشنود می شوند.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش عملکرد مردم و مسوولین را در زمینه کرونا را پیروز ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مردم هشدارهای داده شده را جدی گرفته اند و بیشتریت مردم ماسک می زنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند و همین امر باعث شده کرمانشاه در مقایسه با دیگر استان ها از شرایط مناسبی برخوردار باشد. البته تداوم این شرایط کاملا به رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1220

به "خبرنگاران تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک موفقیت عظیم برای استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک موفقیت عظیم برای استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید