خبرنگاران دانش آموزان ایرانی در مسابقات پومسه تکواندو 6 مدال نقره و برنز کسب کردند

به گزارش تعطیلات رو، تهران- خبرنگاران- دانش آموزان کشورمان به کسب سه مدال نقره و سه مدال برنز در اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان دنیا 2020 در رشته پومسه تکواندو نائل آمدند.

خبرنگاران دانش آموزان ایرانی در مسابقات پومسه تکواندو 6 مدال نقره و برنز کسب کردند

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان دنیا سال 2020 رشته پومسه تکواندو از تاریخ 23 تا 25 مرداد ماه در نپال و زیر نظر فدراسیون بین المللی ورزش مدارس ISF در دو بخش دختران و پسران برگزار گشت.

در این دوره از مسابقات که در دو گروه سنی 12 تا 14 و 15 تا 17 سال بر اساس شرایط کرونا از طرف فدراسیون دنیای دانش آموزی برنامه ریزی شده بود، بر اساس تفاهمی میان فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون تکواندو نسبت به فراخوان دانش آموزان تکواندوکار با نظارت عوامل اجرایی استان ها اقدام شد و دانش آموزان نسبت به تهیه مطلوب فیلم ها از اجرای پومسه خود وارد عمل شدند.

در نهایت اجراهای تعداد 82 دانش آموز از استان های کشور توسط کمیته فنی فدراسیون تکواندو انتخاب و به فدراسیون ورزش دانش آموزی معرفی و به نپال ارسال شد تا داوران منتخب بین المللی زیر نظر فدراسیون دنیای ورزش دانش آموزی آنها را قضاوت نمایند.

در رده سنی 12 تا 14 سال دانش آموز ساناز تقی پور از شهر تهران حائز مقام دوم و نرگس بولقند از استان اصفهان حائز مقام سوم این دوره از مسابقات شدند. در بخش پسران نیز امیر حسین اسماعیلی از استان اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در رده سنی 15 تا 17 سال زینب طغیانی از استان اصفهان حائز مقام دوم و مهتاب تاجی رستم آبادی از استان اصفهان نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت. در بخش پسران این رده سنی نیز دانش آموز محمد امین گماریان از استان همدان توانست به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یابد.

سه نفر از داورانی که قضاوت این فیلم ها را بر عهده داشتند از داوران بین المللی کشورمان بودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1256

به "خبرنگاران دانش آموزان ایرانی در مسابقات پومسه تکواندو 6 مدال نقره و برنز کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان ایرانی در مسابقات پومسه تکواندو 6 مدال نقره و برنز کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید