خبرنگاران روغن خوراکی در لرستان احتکار می شود

به گزارش تعطیلات رو، خرم آباد - خبرنگاران - رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: جو روانی مبنی بر کمبود روغن خوراکی در استان موجب احتکار خانگی این ماده خوراکی در منازل شده است.

خبرنگاران روغن خوراکی در لرستان احتکار می شود

به گزارش خبرنگاران جمشید آزادبخت روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان افزود: اکنون کمبود روغن خوراکی در لرستان وجود ندارد اما متاسفانه مردم به سمت انبار خانگی آن روی آورده اند و همین موضوع باعث شده است کمبود روغن در استان احساس شود.

وی شرح داد: در حال حاضر برخی شهروندان لرستانی بیشتر از میزان نیاز، روغن خوراکی را خریداری و در منزل انبار می کنند که این اقدام موجب کمبود در بازار می شود.

وی ادامه داد: عامل اصلی ایجاد جو روانی و نگرانی مسئولان برای تهیه روغن خوراکی، شتاب زدگی برخی افراد برای تهیه این ماده خوراکی است که انتظار می رود مردم با اطمینان از اینکه روغن برای روزهای آینده هم وجود دارد، فقط برای مصرف معمول خود، آن را خریداری کنند.

آزادبخت افزود: توزیع روغن خوراکی با هماهنگی بازرسان سازمان صمت از چند روز گذشته در استان آغاز شده است و تلاش می شود با معین واحدهای صنفی، فرصت سو استفاده از افراد سودجو گرفته شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در هیچ استانی به اندازه لرستان روغن مایع جذب نشده اما جو روانی موجب احساس کمبود این ماده خوراکی شده است.

آزادبخت شرح داد: روز گذشته 30 تن و امروز 32 تن روغن در سطح شهرستان خرم آباد توزیع شده است و این موضوع در دیگر شهرستان ها نیز مدیریت می شود.

براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، ماه گذشته زمینه جذب 680 تن روغن مایع در استان فراهم شد که این میزان به تدریج در حال توزیع شدن است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1523

به "خبرنگاران روغن خوراکی در لرستان احتکار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روغن خوراکی در لرستان احتکار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید