خبرنگاران کانون های فرهنگی دانشجویان را جامعه پذیر کرد

به گزارش تعطیلات رو، تهران- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کانون های فرهنگی دانشگاه ها در جامعه پذیر کردن دانشجویان نقش دارند.

خبرنگاران کانون های فرهنگی دانشجویان را جامعه پذیر کرد

محمدهادی عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش خبرنگاران اضافه نمود: با وجود شیوع ویروس کرونا، اقبال دانشجویان به مشارکت در فعالیت کانون های فرهنگی افزایش یافته است. در این دوران شاهد کوشش کارشناسان کانون های فرهنگی دانشگاه ها هستیم که با هدف بهبود حال روحی جامعه و افزایش سلامت اجتماعی جامعه دانشگاهی فعالیت می نمایند.

وی اضافه نمود: کانون های فرهنگی دانشگاه ها در جامعه پذیر کردن دانشجویان و ارتقای عقلانیت، خلاقیت و امید آفرینی نقش دارند. با بهره گیری از ظرفیت آیین نامه کانون های فرهنگی همچنین اهتمام نسبت به برگزاری منظم رویدادهای فرهنگی، تنوع بخشی در موضوعات فعالیت های کانون های فرهنگی صورت پذیرد.

عسکری اظهار داشت: در صورت تصویب اصلاحیه ضوابط کلی کانون های فرهنگی در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها، در کوتاه ترین زمان ممکن اصلاح آیین نامه اجرایی در دستور کار قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تقویت فضای گفت و گو، تعامل، گسترش و تعمیق باورهای دینی و ارزش های انسانی از مهم ترین مأموریت های کانون های فرهنگی است.

وی تاکید نمود: برگزاری بیش از 70 رویش دانشگاهی در دانشگاه های کشور، نشان دهنده ارتقای صندلی کانون های فرهنگی است.

عسکری ارایه پیشنهاد اصلاح ضوابط کلی فعالیت کانون های فرهنگی را از جمله اقداماتی دانست که بر اثر هم فکری با عناصر دانشگاهی و تعامل با همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شورای اسلامی شدن دانشگاه ها ارایه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1593

به "خبرنگاران کانون های فرهنگی دانشجویان را جامعه پذیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانون های فرهنگی دانشجویان را جامعه پذیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید