رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی دورتموند تساوی برابر بارسلونا را در شروع لیگ قهرمانان اروپا مفید و رضایت بخش دانست.

رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوروسیا دورتموند در استادیوم خانگی خود از بارسلونا پذیرایی کرد.

این دیدار برنده نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل به خاتمه رسید البته دورتموند یک پنالتی به دست آورد که مارکو رویس نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

لوسیان فاور سرمربی دورتموند از کسب تساوی خانگی برابر بارسلونا راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: می دانیم که در گروه بسیار سختی قرار داریم. بازی کردن برابر بارسلونا اصلا آسان نیست اما ما بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم و از نتیجه راضی هستم.

او ادامه داد: به ویژه در نیمه دوم عملکردبهتری از خود نشان دادیم و در بسیار از دقایق کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. فشار زیادی روی بارسلونا آوردیم و می توانستیم به گل هم برسیم اما فرصت های خود را به راحتی از دست دادیم. بازی جذاب و زیبا بود. در خط دفاعی هم بدون اشتباه ظاهر شدیم. تساوی خوب و مفیدی به دست آوردیم.

فاور در خاتمه گفت: مت هوملس در خط دفاعی شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او سهم بسزایی در بسته نگه داشتن دروازه ما داشت و چندین بار با جایگیری های خوب خود دروازه ما را نجات داد. در گروه سختی قرار داریم و هدف اصلی ما صعود به دور بعد است و نه صدرنشینی.

در دیگر دیدار این گروه هم جدال اینتر و اسپارتاک با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 462

به "رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت سرمربی دورتموند از تساوی برابر بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید