زیرساخت های هنری خارگ توسعه می یابد، بازسازی سالن نمایش جزیره

به گزارش تعطیلات رو، محمد اسدی زاده در گفت وگو با خبرنگاران گفت: هنر تئاتر زمانی می تواند سیر صعودی را طی کند که بتواند با موضوعات عامه پسند و مردمی ارتباط تنگاتنگی با مخاطبان خود برقرار کند. سعی شده متون نمایشی انتخاب گردد که هم عام پسند باشد و هم به روز که در سطح جشنواره های معتبر مورد قبول واقعه گردد.

زیرساخت های هنری خارگ توسعه می یابد، بازسازی سالن نمایش جزیره

وی اضافه کرد: هنر نمایش و تئاتر به علت زنده بودن کار، نیازمند مخاطب مستقیم برای ایجاد انگیزه لازم در بین هنرمندان فعال در این عرصه است و از برنامه های اینده این اداره اجراهای نمایش هفتگی و فراوری آثاری است که مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره خارگ توضیح داد: از برنامه های این اداره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، تدوین برنامه میان مدت پنج ساله به دنبال مخاطب سازی و جذب و تربیت نخبه های هنری نمایش و تئاتر در جزیره مقاوم خارگ است.

وی بیان نمود: گنجاندن هنر تئاتر به عنوان رساترین هنر نمایشی در سبد فرهنگی خانوار و آشنایی مردم و مسئولان با ضرورت گسترش این هنر در سطح جامعه از دیگر برنامه های کاری این اداره است.

اسدی گفت: حمایت از هنرمندان و ایجاد بستری مناسب برای مخاطب سازی، شناسایی، جذب و تربیت هنرمندان جوان برای پشتوانه سازی برای آینده تئاتر و در جزیره برای، حضوری قدرتمند در جشنواره های تئاتر و تربیت کارگردان های لایق و جوان از جمله اهداف مورد نظر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارگ اعلام کرد: سالن نمایش قدیمی جزیره خارگ بازسازی کامل شده که به همراه اولین سالن پلاتو استاندارد و بروز تا دهه مبارک فجر مورد بهربرداری و در اختیار هنرمندان خوب جزیره خارگ قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 129

به "زیرساخت های هنری خارگ توسعه می یابد، بازسازی سالن نمایش جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های هنری خارگ توسعه می یابد، بازسازی سالن نمایش جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید