سری A، شکست خانگی تورینو برابر ونتزیا

به گزارش تعطیلات رو، تیم فوتبال تورینو در بیست و پنجمین هفته از رقابت های سری A ایتالیا برابر ونتزیا تن به شکستی خانگی داد.

سری A، شکست خانگی تورینو برابر ونتزیا

به گزارش خبرنگاران، در انتها شب نخست از هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم های فوتبال تورینو و ونتزیا در استادیوم المپیک تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک تیم میهمان به انتها رسید.

در این بازی یوسیپ برکالو در دقیقه 5 تورینو را پیش انداخت، اما رجحان این تیم تنها تا دقیقه 38 دوام داشت چرا که هاپس گل تساوی را برای ونتزیا زد. تیم میهمان در نخستین دقیقه نیمه دوم هم از طریق دومن کرنیگوی به گل رسید و با همین گل پیروز به شکست میزبان خود شد.

تورینو در دقیقه 90 می توانست با گلزنی آندره آ بلوتی از شکست خانگی فرار کند، اما گل این مهاجم ایتالیایی از طریق VAR مردود اعلام شد. ونتزیا در دقیقه هشتمین از 14 دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم با اخراج مهاجمش دیوید اوکرکه 10 نفره شد، اما این اتفاق مانع از پیروزی اش نشد.

با این نتیجه تیم ونتزیا که 24 بازی انجام داده است 21 امتیازی شد و با خروج از منطقه سقوط جدول به رده هفدهم صعود کرد. تیم تورینو اما با همان 32 امتیازی که از 23 بازی قبلی اش داشت در رده دهم جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2143

به "سری A، شکست خانگی تورینو برابر ونتزیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، شکست خانگی تورینو برابر ونتزیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید