سلیمی: وزنه برداری خانه من است، فعلا کارکرد شورای مشورتی را نمی دانم

به گزارش تعطیلات رو، قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و دنیا گفت: به وزنه برداری عرق دارم و می خواهم یاری کنم، در حال حاضر هم حضور در شورای عالی مشورتی آغاز همکاری من و فدراسیون است.

سلیمی: وزنه برداری خانه من است، فعلا کارکرد شورای مشورتی را نمی دانم

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهداد سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران درباره عضویت در شورای مشورتی فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد: وزنه برداری خانه من است و نسبت به آن عرق دارم و دوست دارم یاری کنم. من سال ها تجربه دارم و از این رو می خواهم یاری کنم. برای آغاز همکاری ها نیز از سمت فدراسیون پیشنهاد شد در شورای مشورتی حضور داشته باشم. با مشورتی که با آقای صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک داشتم من را تشویق کرد در وزنه برداری باشم و خدمت کنم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که با حضور در شورای مشورتی چه برنامه ای دارد و فکر می نماید بتواند دغدغه وزنه برداران را کمتر کند، توضیح داد: ابتدا فدراسیون کمیته فنی داشت و بعد به شورای عالی فنی تبدیل شد و الان شورای مشورتی است. من نیز فعلا نه کارکرد این شورا را می دانم و نه شناختی از اعضای آن دارم. بنابراین باید یکی دو جلسه برگزار گردد تا ببینم به چه شکل است. در حال حاضر هم به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه ای برگزار نشده است.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در خصوص اینکه امکان دارد در آینده او را در سمت های دیگری در وزنه برداری ببینیم، تاکید نمود: فعلا چنین صحبت هایی مطرح نیست و اگر قرار باشد در صندلی های دیگر باشم قطعا رسانه ای می گردد. در حال حاضر توافق طرفین بر این است که آغاز همکاری، حضور در شورای مشورتی باشد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه که صحبتی مطرح شده که بخواهد از سوی فدراسیون به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون جهانی معرفی گردد، گفت: خیر! البته هر کسی تمایل دارد در فدراسیون جهانی سمت داشته باشد اما من و فدراسیون وزنه برداری هیچ صحبتی جز حضور در شورای عالی مشورتی نداشته ایم و باید هم جلسات این شورا برگزار گردد تا ببینیم به چه شکل کار می نماید و می تواند به وزنه برداری یاری کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1141

به "سلیمی: وزنه برداری خانه من است، فعلا کارکرد شورای مشورتی را نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: وزنه برداری خانه من است، فعلا کارکرد شورای مشورتی را نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید