ظریف: ایرانی ها علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا امیدشان را از دست نمی دهند

به گزارش تعطیلات رو، وزیر خارجه ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز به روحیه امیدواری ایرانی ها علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا برای فشار بر مردم ایران اشاره نمود.

ظریف: ایرانی ها علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا امیدشان را از دست نمی دهند

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل خبرنگاران، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری اش در توئیتر، پیغامی به زبان انگلیسی به مناسبت فرا رسیدن نوروز منتشر کرد.

ظریف در ابتدای این پیغام گفت: فردا، ما ایرانی ها -و دیگران در منطقه و فراسوی آن- نوروز را که نویدبخش آمدن بهار و شروع سال نو پارسی است، جشن می گیرند. نوروز نشان دهنده شخصیت، روحیه و جوانمردی مردم ما است که در بحبوحه تحریم ها و فشارهای بی سابقه، غیرانسانی و غیرقانونی در حال برگزاری جشن هستند. در واقع، مردم ایران علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا برای تخریب زندگی شان از لحاظ امیدواری شان تزلزل به خود راه نمی دهند.

این البته تازگی ندارد: زیرا مردم ما به هفت رئیس جمهور آمریکا نشان داده اند ما ایرانی ها نه فقط در برابر خصومت ایستادگی می کنیم بلکه آن را به عنوان فرصتی برای تازه کردن خودمان و پیشرفت غنیمت می شماریم.

در بخش دیگری از پیغام ظریف آمده است: نوروز نشان دهنده فرهنگ نو شدن دائمی و امید است. ما نه فقط نو شدن طبیعت را بلکه عزممان برای تازه کردن افکار، اعمال و کوشش هایمان برای رقم زدن آینده ای درخشان تر برای خودمان، عزیزانمان، ملتمان و جهانمان جشن می گیریم. سال جاری ما در دولت، همزمان با تأکید بر کوششمان برای انجام کارهای بیشتر برای مردممان-چه در داخل و چه در خارج- پیشگام این سنت هستیم.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 201

به "ظریف: ایرانی ها علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا امیدشان را از دست نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: ایرانی ها علی رغم روش های قرون وسطایی آمریکا امیدشان را از دست نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید