عرضه Watch Dogs Legion تا زمانی معین به عقب افتاد

به گزارش تعطیلات رو، هنوز ساعاتی از اعلام خبر تاخیر The Last of Us Part 2 نگذشته بود که شرکت بازی سازی یوبی سافت اساسا تمام بازی های سال آینده خود را تا زمانی نامشخص به عقب انداخت. دو بازی Watch Dogs Legion و Gods and Monsters هر دو زمان عرضه مشخصی برای اسفند و فروردین داشتند و بازی Rainbow Six: Quarantine هم قرار بود در چند ماهه ابتدایی سال 2020 عرضه گردد. تاریخ عرضه هر سه بازی به زمانی نامشخص در نیمه دوم 2020 موکول شده است.

عرضه Watch Dogs Legion تا زمانی معین به عقب افتاد

تاریخ عرضه بازی Watch Dogs Legion که در واقع سومین قسمت مجموعه بازی های Watch Dogs است برای روز 6 مارس (اواخر اسفند) برنامه ریزی شده بود. بازی Gods and Monsters هم قرار بود در روز 25 فوریه (اوایل اسفند) عرضه گردد. یوبی سافت گفته بود که بازی Rainbow Six: Quarantine هم نهایتا تا سرانجام 31 مارس عرضه می گردد.

هیچ کدام از این تاریخ ها دیگر اعتبار ندارند. یوبی سافت در گزارش اقتصادی اخیر خود، ضمن ابراز نارضایتی از فروش بازی های The Division 2 و Ghost Recon: Breakpoint گفت که عرضه بازی های آینده خود را به عقب انداخته است.

یوبی ساف در ادامه گفت که دو بازی Watch Dogs Legion و Gods and Monsters در نیمه دوم سال 2020 عرضه می شوند.

بازی Skull and Bones هم که روزی قرار بود در سال 2019 عرضه گردد، محدوده زمانی عرضه جدیدی دارد و زودتر از آوریل سال 2021 عرضه نمی گردد.

تیم سازنده Watch Dogs Legion طی یک بیانیه خاطرنشان کرد که برای پیاده کردن ایده بزرگ این بازی، یعنی کنترل تک تک افراد داخل شهر لندن، نیازمند زمان بیشتری هستند و این زمان بیشتر به آن ها اجازه می دهد تا بازی بالاترین درجه کیفیت را داشته باشد.

ارزش سهام یوبی سافت پس از اعلام گزارش اقتصادی اخیر این شرکت و این اخبار جدید، 30 درصد کاهش پیدا کرد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 607

به "عرضه Watch Dogs Legion تا زمانی معین به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Watch Dogs Legion تا زمانی معین به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید