عوامل بدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، ضرب الاجل های رسمی و غیر رسمی که بعد از روی کار آمدن علی فتح الله زاده به باشگاه استقلال رسید چالشی جدی برای این باشگاه است و می تواند این باشگاه را در آستانه یک بحران بزرگ قرار دهد.

عوامل بدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشد

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه معین نیست در گذشته چه اتفاقاتی در این باشگاه افتاده که بازیکنان بی کیفیت به راحتی جذب می شدند و ارقام بالایی برای آنها در نظر گرفته می شد و حالا باشگاه باید زیر بار بدهی به این بازیکنان که کمترین کارایی را داشتند کمر خم کند.

پیشکسوت استقلال شرح داد: بازیکنی مثل بویان چه کسی بود، چه کسی او را معرفی کرد و چه کسی با او پای میز مذاکره نشست و قراردادش را بست و در یک کلام مسئولیت حضور این بازیکن در استقلال به چه فردی است؟ این بازیکن چه کارایی برای استقلال داشت؟ آیا انصافاً در فوتبال ایران بازیکنی مثل او نداشتیم که رفتیم به بازار مقدونیه؟ از این دست بازیکنان در سالهای اخیر زیاد به استقلال آمدند که بویان فقط یکی از آنها بود. ایسما، نویمایر، الحاجی گرو و...

وی تاکید کرد: در بین این همه بازیکن خارجی که در سه چهار سال اخیر جذب استقلال شدند جباروف، تیام، رابسون جانواریو، پادوانی و دیاباته فراتر از فوتبال ایران بودند و پولی که بابت آنها رفت درست بود.

لطیفی بیان داشت: دستگاه های نظارتی در ورزش باید این موضوع را واکاوی کنند. این درست نیست که کشور در این شرایط بحرانی قرار داشته باشد و با این تحریم های ظالمانه دست و پنجه نرم می کند و بیشتر اقشار مردم ما به سختی پول در می آورند و با بحران مالی روبرو هستند، اما به راحتی دلارهای بی زبان ما باید صرف رفت و آمد این بازیکنان بی کیفیت گردد. باید دید چه سیستم نقل و انتقالاتی پشت این بازیکنان بوده و از کدام مبادی آمده و رفته اند.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید کرد: البته این فقط خاص استقلال نیست. در پرسپولیس هم همین خبرها هست. آنجا هم کم نبودند بازیکنان بی کیفیتی که آمدند و دلارهای این کشور را با خود بردند. امثال بودیمیرها، جونیورها، بازیکنان اوکراینی و الی آخر. عامل همه این سوء مدیریت های مالی و نقل و انتقالاتی هم به خلاء یک سیستم نظارتی بر کار مدیران باز می گردد و فقدان سیستمی که از این مدیران بعد از کنار رفتن شان پاسخ بخواهند.

پیشکسوت فوتبال تصریح داشت: الان شرایط به گونه ای است که وقتی مدیرانی از این دو باشگاه می فرایند انگار راحت شده اند. در حالی که اگر سیستم درست بود مدیران بعد از جدایی باید جوابگوی عملکردشان باشند. به خصوص جایی که بار مالی برای باشگاه دارد. این دو باشگاه بخشی از درآمدهای خود را از طریق دولت جذب می کنند و این بیت المال است که تبدیل به بودجه در استقلال و پرسپولیس می گردد. باید برای خرج کردن این پول وسواس و دقت داشت.

مهاجم پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: در حالی که امروز کشور ما درگیر یک ویروس عجیب است و باید برای سلامت جامعه و مردم دلارهای زیادی خرج گردد، متاسفانه به خاطر ندانم کاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید شاهد خروج یکسری دلارهای بی حساب و کتاب از کشور شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 920

به "عوامل بدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل بدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید