عکس ، سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!

به گزارش تعطیلات رو، سرباز تایلندی که با تیراندازی به سوی مردم دستکم 12 نفر را کشت در بحبوحه این حمله اقدام به دریافت عکس سلفی نیز نموده است.

عکس ، سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!

با تور ارزان تایلند شهریور 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرارو، یک نظامی در یک مرکز تجاری در شهر ناخون راتشاسیما در تایلند، تیراندازی کرد. در این تیراندازی که با سلاح اتوماتیک صورت گرفت، این اقدام 12 کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.

پلیس تایلند گفت یک سرباز تایلندی روز شنبه در یک حادثه تیراندازی به سوی مردم در یک شهر در شمال شرقی این کشور شمار زیادی از مردم را کشت.

رسانه های محلی گفت این مردم مسلح از یک مسلسل برای شلیک و کشتن قربانیان بیگناه استفاده کرد. شمار زیادی از افراد در این حادثه کشته و زخمی شدند. رسانه های محلی تعداد کشته شدگان ناشی از این حادثه را 12 تن گفتند.

سخنگوی پلیس تایلند گفت طی این حادثه تیراندازی افراد متعددی زخمی شدند.

گفته می گردد این مرد مسلح یک خودرو جیپ را از پایگاهش سرقت و سپس اقدام به تیراندازی در سطح شهر کرد. رسانه های محلی گزارش داد او سپس اقدام به تیراندازی در داخل یک فروشگاه کرد.

روزنامه تای راث که پرتیراژترین روزنامه در تایلند محسوب می گردد، گزارش داد او در بحبوحه این حمله از خودش عکس سلفی هم گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 771

به "عکس ، سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید