لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با هت تریک در شکست منچسترسیتی قهرمان شد، سه گانه ای در کار نبود، ادامه حسرت سیتیزن ها

به گزارش تعطیلات رو، مردان توماس توخل به سومین پیروزی متوالی خود در فصل 21-2020 مقابل منچسترسیتی دست یافتند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با هت تریک در شکست منچسترسیتی قهرمان شد، سه گانه ای در کار نبود، ادامه حسرت سیتیزن ها

با ما سفر کنید و با تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 شب گذشته (شنبه)، در استادیوم دراگائوی پورتو بین تیم های منچسترسیتی و چلسی برگزار گردید که چلسی با پیروزی یک بر صفر در این فینال تمام انگلیسی، قهرمان مسابقات شد.

کای هاورتز در دقیقه 43 دروازه سیتیزن ها را گگردد تا چلسی پس از قهرمانی سال 2012، برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تاج گذاری کند. منچسترسیتی پیش از این جام قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس را بالای سر برده بود و به کسب سه گانه امیدوار بود، اما پپ گواردیولا سومین شکست متوالی خود را در این فصل مقابل چلسی متحمل شد تا پس از دو قهرمانی با بارسلونا، در حسرت فتح جام مهمترین عنوان باشگاهی باقی دنیا بماند.

چلسی با این قهرمانی، خاطره تلخ شکست در فینال سال 2008 مقابل منچستریونایتد را با غلبه بر تیم دیگر شهر منچستر از اذهان پاک کرد.

ماتئو لاهوس داور این مسابقه بود و به ایلکای گوندوگان و گابریل ژسوس از من سیتی و آنتونیو رودیگر از چلسی کارت زرد نشان داد. لاهوس در دقیقه 60 و پس از برخورد توپ با کتف ریس جیمز در محوطه جریمه آبی پوشان، به شدت مورد اعتراض بازیکنان منچسترسیتی نهاده شد که پس از آنالیز صحنه توسط یاری داور ویدئویی، تعیین شد که تشخیص داور در عدم اعلام پنالتی، درست بوده است.

این مسابقه همچنین دارای یک تعویض اجباری برای هر تیم بود. تیاگو سیلوا در دقیقه 39 آسیب دید و جای خود را به آندره آس کریستنسن داد. همچنین کوین دی بروینه در دقیقه 59 پس از برخورد شدید با رودیگر، به شدت مصدوم شد و زمین را با چشمانی اشک بار ترک کرد تا ژسوس به جای او وارد زمین گردد.

در نیمه دوم توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان گواردیولا بود، اما در دقیقه 73 چیزی نمانده بود دروازه آنها روی ضدحمله آبی های لندن و ضربه نهایی کریستین پولیشیچ باز گردد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دیگر نکته قابل توجه این مسابقه، دقیقه 77 بازی بود که سرخیو آگوئرو در آخرین مسابقه خود با پیراهن منچسترسیتی، به جای رحیم استرلینگ وارد زمین شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1755

به "لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با هت تریک در شکست منچسترسیتی قهرمان شد، سه گانه ای در کار نبود، ادامه حسرت سیتیزن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با هت تریک در شکست منچسترسیتی قهرمان شد، سه گانه ای در کار نبود، ادامه حسرت سیتیزن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید