منچستریونایتد 2 - استون ویلا 1؛ نفس شیاطین سرخ پشت گوش قرمزهای آنفیلد

به گزارش تعطیلات رو، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ سال جدید میلادی را با یک پیروزی مهم خانگی آغاز کردند.

منچستریونایتد 2 - استون ویلا 1؛ نفس شیاطین سرخ پشت گوش قرمزهای آنفیلد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با پیروزی 2-1 خانگی برابر استون ویلا 33 امتیازی شد و در صدر جدول به لیورپول رسید. این دهمین برد شیاطین سرخ در فصل جاری لیگ برتر محسوب می گردد. استون ویلا هم با این باخت، در رده ششم جدول باقی ماند. شاگردان اوله گنار سولسشر در ادامه نتایج خوب هفته های اخیرشان، توانستند استون ویلا را از پیش رو بردارند و با لیورپول صدرنشین هم امتیاز شوند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 11 بود که روی پاس برونو فرناندز، این آنتونی مارسال بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را امیلیانو مارتینز، دروازه بان ویلا، مهار کرد. دو دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود که اولین موقعیتش را روی دروازه شیاطین ایجاد کند اما ضربه والی مک گین، دقیقا به جایی رفت که دخیا حضور داشت.

در ادامه این بازیکنان میهمان بودند که تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 24، ارسال جک گریلیش، یک موقعیت خطرناک روی دروازه یونایتد ایجاد کرد اما حضور به موقع اریک بایی، دروازه میزبان را نجات داد. هرچه به دقایق انتهای نیمه اول نزدیک می شدیم، بازیکنان یونایتد بیشتر ابتکار عمل را دردست می گرفتند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه انتها در دقیقه 40 به گل اول بازی رسیدند. نفوذ آرون ون بیساکا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه ویلا را مارسیال با یک ضربه سر به موقع تبدیل به گل کرد. در دقایق باقی مانده این نیمه، کوشش بازیکنان ویلا برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود منچستریونایتد به انتها رسید.

نیمه دوم را ویلا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 بود که این تیم می توانست به گل تساوی برسد اما دخیا با یک واکنش دیدنی، ضربه سر واتکینز را به بیرون فرستاد. سه دقیقه بعد، واتکینز با یک پاس خوب، الغازی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه یونایتد نداشت. فشار حملات ویلا انتها در دقیقه 58 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی یک حمله سریع، پاس زمینی گریلیش روی تیر دوم به ترائوره رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 61، منچستریونایتد بار دیگر پیش افتاد. خطای داگلاس لوئیز روی پوگبا در محوطه جریمه ویلا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد؛ تصمیمی که VAR هم آن را تایید کرد. برونو فرناندز پشت ضربه نهاده شد و با یک شوت محکم به سمت راست مارتینز، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان ویلا حملات شان را از دسر گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 66، الغازی گل دوم میهمان را به ثمر برساند اما حضور به موقع ون بیساکا، دروازه یونایتد را نجات داد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از یک از آنها استفاده نمایند و در نهایت بازی با رجحان 2-1 منچستریونایتد به انتها رسید.

توضیح گل ها:

منچستریونایتد 1-0 استون ویلا؛ مارسیال (40): روی ارسال کم ارتفاع ون بیساکا از سمت راست، مارسیال با ضربه سر خود از درون محوطه شش قدم دروازه تیم مهمان را گگردد.

منچستریونایتد 1-1 استون ویلا؛ ترائوره (58): پس از این که خطایی در سمت راست خط دفاعی یونایتد صورت گرفت، بازیکنان ویلا سریعا بازی را آغاز کردند و پس از ارسال گریلیش، این ترائوره بود که در تیر دوم به راحتی دروازه را باز کرد.

منچستریونایتد 2-1 استون ویلا؛ فرناندز (61): خطای اعلام شده به روی پل پوگبا، یک ضربه پنالتی در اختیار تیم میزبان قرار داد. فرناندز پشت توپ ایستاد و به خوبی توپ را به تور دروازه رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1431

به "منچستریونایتد 2 - استون ویلا 1؛ نفس شیاطین سرخ پشت گوش قرمزهای آنفیلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 2 - استون ویلا 1؛ نفس شیاطین سرخ پشت گوش قرمزهای آنفیلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید