میز تلویزیون ساده و شیک همراه با قفسه و شلف دیواری نشیمن

به گزارش تعطیلات رو، از آنجایی که اتاق نشیمن امروزه تبدیل به مکانی چندکاربره شده، هر چیزی که در آن قرار می گیرد باید در بالاترین سطح زیبایی و کیفیت باشد. گاهی اوقات یک میز تلویزیون ساده و شیک تنها چیزی است که یک نشیمن برای تبدیل شدن به مکانی زیبا و کاربردی به آن احتیاج دارد. در این مطلب می خواهم به معرفی تعدادی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی و ام دی اف بپردازم که مخصوص اتاق نشیمن های مدرن و ساده اما شیک و لوکس طراحی شده اند.

میز تلویزیون ساده و شیک همراه با قفسه و شلف دیواری نشیمن

تمامی این مدل های میز تلویزیون ساده و شیک در رنگ و طرح های مختلف را می توان در خانه هایی زیبا و مدرن با ابعاد و مساحت مختلف استفاده کرد زیرا طراحی و نوع ساخت آنها به گونه ایست که می توان از آنها در اتاق نشیمن، هال-پذیرایی و حتی اتاق خواب هایی با ابعاد گوناگون به خوبی استفاده نمود. طراحان کاری نموده اند که بتوان این میزهای زیبا و جذاب را که دارای کاربردهایی مختلف و وسیع هستند در هر قسمت از خانه به راحتی نصب و از آنها استفاده کرد. برخی از آنها بر روی زمین قرار گرفته و برخی دیگر بر روی دیوار نصب می شوند اما مشخصۀ تمامی آنها زیبایی، جذابیت، مدرن بودن و مشتری پسندی بسیار بالای آنهاست.

همانطور که می دانید اتاق نشیمن های امروزی به محیطی تبدیل شده اند که علاوه بر استراحتگاه عمومی اعضای خانواده برای پذیرایی از مهمانان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همین موضوع باعث شده خانه دارها حساسیت زیادی بروی انتخاب وسایل و مبلمان قرار گرفته در این مکان داشته باشند. میز تلویزیون هم یکی از اجزای مهم دکوراسیون اتاق نشیمن است که بدون وجود آن، فضا بنوعی ناکامل بنظر می رسد. اما همانطور که در بالا گفتیم مدل های آورده شده در این مطلب همگی در زمره میز تلویزیون ساده و شیک قرار می گیرند و برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن بسیار مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

ترکیب اتاق نشیمن با فضاهای دیگر باعث شده بسیاری از طراحان مدرن در کنار میز تلویزیون قفسه ها و شلف های متعددی قرار بدهند که برای نگهداری لوازمی که از سایر اتاق ها به این مکان اضافه می شود فضای کافی وجود داشته باشد. به همین خاطر مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید علاوه بر خود میز تلویزیون، از باکس و شلف دیواری نیز به میزان زیاد استفاده می نمایند. همچنین طرح ساده و شیک این قفسه ها و میزها باعث می شود اتاق نشیمن خیلی شلوغ و بهم ریخته دیده نشود.

اصولاً نمی توان از یک تلویزیون یا همان ال ای دی امروزی به تنهایی انتظار زیبایی داشت! بلکه این وسیلۀ جادویی می بایستی همراه با میز تلویزیون ساده و شیک و سایر وسایل دکوری از جمله کتاب، گلدان های مختلف، مجسمه، ساعت رومیزی شیک و زیبا و وسایلی از این دست باشد تا زیبایی و جذابیت تلویزیون بسیار بیشتر از حالت معمول خود دیده شود؛ میز تلویزیون یاری می نماید تا زیبایی واقعی تلویزیون بسیار بیشتر نمایش داده شود.

مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید همگی قابلیت مدولار دارند، به این معنی که می توانید چینش قفسه ها را به راحتی عوض نموده و به شیوه های متفاوت کنار هم قرار بدهید. با این کار هر از چندگاهی می توانید دکوراسیون اتاق نشیمن را بدون خرج هزینه اضافه، تازه و جدید نشان بدهید. تنها محدودیتی که در طراحی شکل های گوناگون دارید خلاقیت شماست. سعی کنید میز و باکس های دیواری را به شیوه های خلاقانه باهم ترکیب کنید تا ظاهر کلی نشیمن علاوه بر زیبایی و کارایی بالا، خلاقانه و جالب نیز بنظر برسد.

چیزی که باعث می شود مدل های میز تلویزیون ساده و شیک زیر سریعا نگاه ها را بخود جلب کند، شکل و انحنای جالب قفسه ها و کابینت های کشویی است که به زیبایی به یکدیگر متصل شده اند. تمام این طرح ها در عین اینکه مدولار هستند خیلی زیبا و بدون جدا افتادگی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. البته نباید از رنگ آمیزی زیبای آنها نیز بگذریم. از آنجایی که امروزه بیشتر مردم محافظه کارانه عمل نموده و ست میز تلویزیون و مبلمان خود را به رنگ های خنثی انتخاب می نمایند مدل های زیر تنوع خوبی در اتاق نشیمن بوجود خواهند آورد.

شاید در اولین نگاه، ارتفاع قرار دریافت تلویزیون بر روی هر یک از این مدل های زیبا و جذاب میز تلویزیون ساده و شیک کمی کوتاه بنظر برسد اما در واقع ارتفاع آنها دقیقاً استاندارد و در همان اندازه های میزهای معمولی ست فقط به دلیل ابعادِ بزرگترِ این میزها شاید چنین تصوری ایجاد شود. نوع طراحی این میزها به شکلی ست که در تمامی جهات یعنی چپ و راست و همچنین بالا و پایین تلویزیون می توانید از هر نوع وسیله دکوری که دوست داشته باشید برای قرار دادن بهره ببرید، این از مشخصه های شاخص اینگونه میزهای ساده، شیک و زیباست.

برای اتاق نشیمن های کوچک بارها توصیه شده از میز تلویزیون ها و قفسه های شناور بهره ببرید. منظورمان از شناور مدل هایی هستند که به دیوار نصب شده و با زمین فاصله دارند. ایجاد یک فضای خالی هر چند اندک زیر چنین واحدهایی درا تاق نشیمن بی نهایت تاثیر گذار خواهد بود و احساسی از باز بودن فضا و روشنایی به بیننده دست خواهد داد. اگر این روش را با مدل هایی به رنگ روشن و طرح های ساده و مدرن ترکیب کنید دیگر خیالتان از بابت بزرگتر و مرتب دیده شدن نشیمن راحت خواهد شد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

اگر در واحدهای آپارتمانی زندگی می کنید و اتاق نشیمن تان کاملا به آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل است. باید از طرح هایی بهره ببرید که پبوستگی و جریان بین فضاها کاملا حفظ شود. شاید در وهله اول این موضوع مهم نباشد اما همینکه بفهمید حفظ کردن پیوستگی بین دکوراسیون اتاق های خانه چقدر به مرتب و زیبا دیده شدن خانه یاری می نماید نظرتان کامل بر خواهد گشت. در چنین شرایطی استفاده از میز تلویزیون های کابینت دار بهمراه قفسه های دیواری کابینتی یا باز چیده شده کنار هم، به خوبی می تواند جریان دکوراسیون تمام خانه را بخوبی حفظ کند.

منبع: اتاق
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1078

به "میز تلویزیون ساده و شیک همراه با قفسه و شلف دیواری نشیمن" امتیاز دهید

3 کاربر به "میز تلویزیون ساده و شیک همراه با قفسه و شلف دیواری نشیمن" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز تلویزیون ساده و شیک همراه با قفسه و شلف دیواری نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید