پور ابراهیمی: تیم مالی دولت تنها برای گل کوچک خوب است، چرا اصلاح بودجه تا به امروز انجام نشده؟

به گزارش تعطیلات رو، عضو کمیسیون مالی مجلس با انتقاد به فعالیت تیم مالی دولت در زمینه عدم توجه به اصلاح ساختار بودجه ،گفت: به نظر بنده تیم مالی دولت تنها برای مسابقات گل کوچک خوب است.

پور ابراهیمی: تیم مالی دولت تنها برای گل کوچک خوب است، چرا اصلاح بودجه تا به امروز انجام نشده؟

محمد رضا پورابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با انتقاد به فعالیت تیم مالی دولت، گفت: از تیم مالی دولت انتظار داشتیم که اقدامات بزرگی در کشور انجام دهند.

یوی اضافه نمود: این مسئله باید معین گردد که چرا اصلاح ساختار بودجه تا به امروز انجام نشده است؟ چرا بعد از تکلیفی که در سال 97 بر عهده دولت در زمینه اصلاح ساختار بودجه گذاشته شد این مسئله نادیده گرفته شد؟

وی تاکید نمود: دولت نه مقوله اصلاح ساختار بودجه را مشخص تکلیف می نماید و نه کار دیگری. با این حال کل گزارش بودجه سال 99 این است که باید فروش نفت پایین بیاید و اوراق بهادار بالا برود؛ با این فرآیندها نمی توان شرایط مالی را مدیریت کرد.

عضو کمیسیون مالی بیان داشت: سیاست های ارزی که ما باید انجام دهیم نیازمند اقدامات پایه ای و اساسی است؛ خیلی از موضوعات ما قابل حل است ولی دولت باید اقدامات جدی در این زمینه داشته باشد و این روش اداره کشور نیست.

پورابراهیمی توضیح داد: دولت باید تصمیم گیری کند که راستا پیش روی کشور را با اقتدار جلو ببرد به نظر بنده تیم مالی دولت تنها برای مسابقات گل کوچک خوب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 737

به "پور ابراهیمی: تیم مالی دولت تنها برای گل کوچک خوب است، چرا اصلاح بودجه تا به امروز انجام نشده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پور ابراهیمی: تیم مالی دولت تنها برای گل کوچک خوب است، چرا اصلاح بودجه تا به امروز انجام نشده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید