چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می نماید

به گزارش تعطیلات رو، در این پست از وبلاگ خبرنگاران تصمیم گرفتیم درباره این بنویسیم که چگونه می توان از سفر به استانبول لذت بیشتری برد؟ آیا استانبول گردی فقط به آسانی خرید یک بلیط هواپیما و رزرو هتل است؟ چگونه می توان لحظات خیلی خوبی را همراه خانواده و یا دوستان در شهر استانبول گذراند؟ همه ما در پی این هستیم که اگر سفر می کنیم چند روزی را از محیط کار دور باشیم و به هیچ چیز به جز خوشگذرانی فکر نکنیم، اما سفر به خارج از کشور دغدغه های خود را دارد، حتی اگر این شهر در کشوری مانند ترکیه باشد.

چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می نماید

اگر در پی سفر به استانبول هستید و دوست دارید نهایت لذت را از سفر خود ببرید توصیه هایی که در ادامه به شما می گردد را رعایت کنید و آن ها را به صورت دقیق به اطرافیان خود نیز گوشزد کنید.

راهنمای سفر به استانبول

شهر استانبول که مرکز فرهنگی و گردشگری کشور ترکیه به شمار می رود و به عنوان یکی از راحت ترین سفرهای خارج کشور ایرانیان به شمار می رود. یکی از دلایلی که استانبول خیلی محبوب شده است اتمسفر این شهر است که نه آنقدر حس مدرنیزه به شما می دهد که از آن دور شوید و نه آنقدر سطح پایین است که آن را پس بزنید! این شهر به معنای واقعی یکی از جاهایی است که می توان همه جوره لذت برد و چند روزی را همراه خانواده و یا دوستان و حتی تنهایی در آنجا سپری کرد.

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول است، سعی کنید از بلیط های لحظه آخری استفاده نمایید، از آن جایی که تعداد آژانس های مسافرتی در ایران کم نیست و بیشتر آن ها نقش واسطه را دارند، خرید بلیط خود را باید از جاهای مورد تایید و به صورت آنلاین خرید کنید. خبرنگاران با ارائه برترین نرخ پرواز به شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول توانسته دست واسطه ها را کوتاه کند و پروازها را به صورت آنلاین با برترین نرخ به شما ارئه دهد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از هتل های 4 یا 5 ستاره است، سعی کنید از هتل های 3 ستاره شهر استانبول استفاده نکنید چون از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

رزرو هتل در استانبول در سایت خبرنگاران به همان سادگی خرید بلیط هواپیما است و به راحتی می توانید با جستجو تاریخ مد نظر خود هتل های مختلف را مشاهده و از بین صدها هتل در این شهر انتخاب کنید. یکی از مواردی که باعث هر چه بیشتر خوشایند شدن مسافرت می گردد انتخاب دقیق هتل با توجه به احتیاجهای شخصی است. مثلاً اگر به استخر، جکوزی یا سرویس های خاصی احتیاج دارید در پی هتل های مناسب خود بگردید. در نهایت به راحتی با کارت عضو شتاب میتوانید آن را رزرو نمایید.

توجه نمایید که رزرو آنلاین هتل شامل تراسفر فرودگاهی نمیباشد و برای تراسفر و استقبال فرودگاهی تا هتل باید یا از تاکسی های فرودگاه بهره ببرید و یا قبل تر با خبرنگاران هماهنگ کنید.

همواره مقداری لیر در کیف خود داشته باشید و برای استفاده از مترو و وسایل نقلیه از استانبول کارت استفاده نمایید.

از خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، موزه ایاصوفیه و بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول تماشا کنید و از مراکز خرید بخش اروپایی شهر تماشا کنید و نباید فراموش کنید که برای کالاهایی که برند نیستند تخفیف بگیرید.

مراقب باشید وسایل خود باشید و تاکسی ها بخواهید که تاکسیمتر را روشن نمایند.

از خوردن باقلوای استانبولی، کباب ترکی و پیده که شبیه پیتزا است لذت ببرید و عکس های خوبی بگیرید که همواره برای شما به یادگار خواهد ماند.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2178

به "چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید