کنفرانس پژوهش های کاربردی، مهندسی سازه و مدیریت ساخت برگزار گشت

به گزارش تعطیلات رو، سومین کنفرانس پژوهش های کاربردی، مهندسی سازه و مدیریت ساخت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گشت.

کنفرانس پژوهش های کاربردی، مهندسی سازه و مدیریت ساخت برگزار گشت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، سومین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی و مهندسی سازه و مدیریت ساخت به همت دانشگاه صنعتی شریف و با هدف افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار گردید.

این همایش در 4 محور اصلی مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی سازه های هیدرولیکی و مهندسی و مدیریت ساخت برگزار گردید.

در ابتدای همایش خالو عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و رئیس کنفرانس طی سخنانی به معرفی اجمالی این کنفرانس و تاریخچه برگزاری دو دوره قبل کنفرانس پرداخت.

وی گفت: قرار بر این بود که کنفرانس سال جاری به صورت بین المللی برگزار گردد، لذا با توجه به مسایل بین المللی مبتلا به کشور متاسفانه امکان حضور علاقمندان بین المللی در این کنفرانس کمتر شده است.

وی گفت: سال 95 پیروز شدیم نخستین دور این همایش را در دانشگاه صنعتی شریف برگزار کنیم که در دور اول کنفرانس تعداد 460 مقاله به دبیرخانه رسید و از این بین تعداد 317 مقاله مورد پذیرش واقع شد و در دومین همایش نیز تعداد 711 مقاله پذیرش داشتیم که هیات داوران تعداد 500 مقاله را برای ارائه انتخاب کردند.

وی اضافه نمود: خوشبختانه سال جاری اقبال عمومی خوبی از کنفرانس شاهد بودیم و در مجموع 600 مقاله ای که به دبیرخانه همایش رسید تعداد 500 مقاله مورد پذیرش واقع شد از این میان 80 مقاله به صورت زبان انگلیسی ارائه خواهد شد.

به گفته خالو در سومین کنفرانس پژوهش های کاربردی و مهندسی سازه و مدیریت ساخت از مجموع کل مقالات پذیرش شده 65 درصد مرتبط با موضوع مهندسی سازه و زلزله ،11 درصد مرتبط با موضوع سازه های هیدرولیکی و 24 درصد نیز در خصوص مهندسی مدیریت و ساخت بوده است.

در ادامه این کنفرانس حسن مقدم عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف سخنانی را با موضوع طراحی عملکردی، ضرورت ها و چالش ها ارائه داد و بر اهمیت پیدایش و تکامل دستورالعمل های عملکردی تاکید نمود.

سومین کنفرانس پژوهش های کاربردی و مهندسی سازه و مدیریت ساخت تا فردا 6 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 269

به "کنفرانس پژوهش های کاربردی، مهندسی سازه و مدیریت ساخت برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس پژوهش های کاربردی، مهندسی سازه و مدیریت ساخت برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید