گلکسی زد فولد 3 احتمالا باتری ضعیف تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

به گزارش تعطیلات رو، با توجه به خبری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد باتری که سامسونگ برای گوشی گلکسی زد فولد 3 در نظر دارد ضعیف تر از نمونه به کار رفته در گلکسی زد فولد 2 است.

گلکسی زد فولد 3 احتمالا باتری ضعیف تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

سامسونگ قرار است در نیمه دوم سال جاری از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 رونمایی کند. محصولی که سومین کوشش شرکت کره ای در ساخت یک گوشی تاشو به حساب می آید و با در نظر دریافت عملکرد خوب سامسونگ در ساخت مدل دوم، به نظر می رسد باید با یک گوشی هیجان انگیز طرف باشیم.

البته آنچه در رابطه با باتری این گوشی گفته می گردد شاید خیلی خبر خوبی نباشد. به گفته افشاگر معروف چینی یعنی DigitalChatStation، مدلی از گلکسی زد فولد 3 که قرار است وارد بازار چین گردد (با شماره مدل SM-F9260)، مانند نسل گذشته از یک باتری دو سلولی بهره می برد اما ظرفیت این دو به ترتیب 2215 و 2060 میلی آمپر ساعت است که یعنی در مجموع ظرفیت باتری این گوشی به 4275 میلی آمپر ساعت می رسد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 را با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی راهی بازار نموده بود و گفته می شد در نسل بعد از یک باتری 4380 میلی آمپر ساعتی استفاده می نماید اما در ظاهر می بینیم که ظرفیت باتری این محصول از آنچه پیش تر هم گفته شده، کمتر خواهد بود. این موضوع قطعا روی مصرف انرژی تأثیر منفی خواهد گذاشت اما خوشبختانه آن قدری زیاد نیست که ناامیدکننده باشد.

به گفته همین افشاگر، گویا گلکسی زد فولد 3 از فضای داخلی کمتری هم بهره می برد چرا که سامسونگ تصمیم گرفته اندکی طراحی ظاهری آن را تغییر دهد. در رابطه با تغییر طراحی هم باید بگوییم به گزارش Lets Go Digital، سامسونگ در طراحی محصول جدید از شیشه UTG مقاوم تری استفاده نموده چرا که احتمالا گوشی از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد نمود و همین موضوع باعث می گردد شرکت در ساخت نمایشگر، از شیشه مقاوم تر و ضخیم تری استفاده کند.

مهم تر اینکه Lets Go Digital معقد بود سامسونگ برای ساخت فریم این محصول دیگر از آلومینیوم استفاده نمی نماید چرا که این فلز عملکرد خوبی در برابر فشار ندارد و به همین خاطر سامسونگ در نظر دارد این بار برای ساخت فریم گوشی از موادی استفاده کند که استاندارد نظامی دارد اما اطلاعات بیشتری در این زمینه داده نشد.

در حال حاضر خبرهای زیادی در رابطه با این گوشی منتشر شده که از جمله مهم ترین آن می توان به وزن کمتر، حاشیه کمتر اطراف نمایشگر، پشتیبانی از قلم S-Pen و احتمالا استاندارد ضد آب اشاره نمود. در رابطه با پردازنده ای که قرار است عهده دار فعالیت های پردازشی در این گوشی باشد خبری منتشر نشده. البته در ابتدا قرار بود اسنپدراگون 888 این وظیفه را بر عهده بگیرد اما خبرهای اخیر باعث شده به این فکر کنیم که شاید سامسونگ بخواهد از چیپستی جدید در گلکسی زد فولد 3 استفاده کند.

شاید شرکت کره ای بخواهد سال جاری، با انتشار خبر رسمی همکاری با AMD در ساخت پردازنده های گرافیکی، کاربران خود را غافلگیر کند و از همین پردازنده در گوشی بعدی خود استفاده کند. چرا که در تیزرهای مربوطه هم به این نکته اشاره شده که گوشی های بعدی سامسونگ، بسیار قدرتمند خواهند بود. با این حال باز هم از این بابت آگاه نیستیم که دقیقا چه پردازنده ای در آن استفاده می گردد.

سامسونگ در نظر دارد در ماه جولای سال جاری (تیر - مرداد) از گلکسی زد فولد 3 رونمایی کند. بنابراین زمان زیادی تا این تاریخ باقی مانده و انتظار می رود طی روزهای آینده خبرهای بیشتری پیرامون این محصول بشنویم.

منبع: PhoneArena (1,2)

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1672

به "گلکسی زد فولد 3 احتمالا باتری ضعیف تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 3 احتمالا باتری ضعیف تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید