گواردیولا:اگر فکر کنیم دربی برای منچستریونایتد مهم تر است، از پیش باخته ایم، سانه هنوز آماده بازی کردن نیست

به گزارش تعطیلات رو، پپ گواردیولا به جای کورس رقابت قهرمانی به دربی منچستر فکر می نماید.

گواردیولا:اگر فکر کنیم دربی برای منچستریونایتد مهم تر است، از پیش باخته ایم، سانه هنوز آماده بازی کردن نیست

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شرایط شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: دی بروینه بهتر شده و قرار است فردا در تمرینات شرکت کند. حال او عالی نیست اما احساس بهتری دارد.آن طور که من مشاهده کردم، بازیکنان منچستریونایتد به طور کامل از سولسشایر پیروی می نمایند. آن ها در حال بهتر شدن هستند و اکنون شاید بهترین برهه زمانی برای این تیم در فصل جاری باشد.

او درباره شیوع ویروس کرونا اضافه نمود: ما سعی خواهیم کرد تا به صورت عادی زندگی کنیم و پزشکان به ما خواهند گفت چه کاری را باید انجام دهیم.

گواردیولا ادامه داد: در حالت عادی، بازی برای تیم میزبان ساده تر است اما من علت این بردهای خارج از خانه را نمی دانم! پیروزی مقابل بزرگان همواره سخت است.باید سعی کنیم به عنوان سرمربیان، افراد حرفه ای و سپس به عنوان یکی از طرفداران 2 تیم، به خوبی رفتار کنیم.

او اضافه نمود: این دربی را دوست دارم، طرفداران 2 تیم همواره خاص هستند. اوضاع در این فصل کمی متفاوت پیش رفته و برای پیشرفت و بهتر شدن بازی می کنیم نه برای کسب عنوان قهرمانی. پیروزی در این دربی برای آن ها خیلی مهم است و در حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان تاثیر می گذارد. مایلیم کارهایی که قصد انجامشان را داریم را بهبود ببخشیم. در بعضی مقاطع بازی با شفیلدونزدی بی نقص و فوق العاده عمل نمی کردیم.اگر فکر کنیم اهمیت پیروزی برای آن ها بیشتر است از همین الان بازی را باخته ایم. من هرگز با این طرز تفکر در مسابقه ای حاضر نمی شوم.

او در سرانجام اضافه نمود:در این ماه خوب کار کردیم و حتی قبل از این ماه هم در سطح خوبی بازی می کردیم. هنوز 2 ماه دیگر برای بازی کردن پیش رو داریم و باید بازی های زیادی را انجام دهیم. آن ها در آخرین بازی فوق العاده جنگنده بازی می کردند. در بعضی از بازی ها، منچستریونایتد مقابل ما دفاعی بازی کرد. شیاطین سرخ در بازی مقابل اورتون بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.سانه پیشرفت زیادی نموده اما هنوز به طور کامل آماده بازی کردن نیست و باید به صددرصد آمادگی لازم برای بازی کردن برسد. شاید یک بازی دیگر برای تیم زیر 23 سال برایش مفید واقع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 903

به "گواردیولا:اگر فکر کنیم دربی برای منچستریونایتد مهم تر است، از پیش باخته ایم، سانه هنوز آماده بازی کردن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا:اگر فکر کنیم دربی برای منچستریونایتد مهم تر است، از پیش باخته ایم، سانه هنوز آماده بازی کردن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید