گوگل اسلاید به روز رسانی شد ، امکان تایپ اتوماتیک اصوات در هنگام ارائه کنفرانس

به گزارش تعطیلات رو، گوگل اسلاید یک ویژگی تازه را در آخرین به روز رسانی خود ارائه نموده است. این به روزرسانی برای یاری به افرادی که مشکل شنوایی دارند طراحی شده است.

گوگل اسلاید به روز رسانی شد ، امکان تایپ اتوماتیک اصوات در هنگام ارائه کنفرانس

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، گوگل با اضافه کردن زیرمجموعه های اتوماتیک به گوگل اسلاید، یک به روزرسانی جالب ر به کاربران هدیه داد.

این ویژگی که از این هفته آغاز می گردد، با دسترسی به میکروفون کامپیوتر شما،؛ همزمان با انتخاب آنچه که در طی یک ارائه مطرح می کنید سخنانتان را زیرنویس می نماید.

گوگل اعلام نموده است که اسلایدها دارای قابلیت تعویض هستند. بر اساس اطلاعات گوگل، نوشتن لغات می تواند نه تنها برای افرادی که دارای اختلالات شنوایی هستند مفید باشد، بلکه برای مخاطبانی که در یک اتاق پر سر و صدا حضور دارند نیز مفید است.

افزون بر این ها شرکت گوگل در شرح این محصول گفت: این ویژگی برای زمانی که صدایتان بلند نیست یا با وضوح پخش نمی گردد کاربردی است.

برای فعال کردن این ویژگی، وقتی که آغاز به ارائه می کنید، روی دکمه CC در کادر اعلان های برنامه کلیک کنید. شما می توانید از میانبرهای صفحه کلید نیز بهره ببرید که عبارتند از Command + Shift + C در Mac و Ctrl + Shift + C در سیستم عامل Chrome / Windows.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2244

به "گوگل اسلاید به روز رسانی شد ، امکان تایپ اتوماتیک اصوات در هنگام ارائه کنفرانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل اسلاید به روز رسانی شد ، امکان تایپ اتوماتیک اصوات در هنگام ارائه کنفرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید