استقبال سودان از تصمیم آلمان برای احیای همکاری مالی پس از 30 سال

به گزارش تعطیلات رو، سودان از تصمیم مجلس آلمان مبنی بر از سرگیری روابط مالی و توسعه آن با خارطوم پس از سه دهه وقفه، استقبال کرد.

استقبال سودان از تصمیم آلمان برای احیای همکاری مالی پس از 30 سال

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور سه لته از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل ازسایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، دولت انتقالی سودان بیان کرد که آرزوی همکاری با دولت آلمان برای ارتقای رشد و توسعه و مشارکت مالی در چندین زمینه، مهمترین آنها انرژی، معدن و زیرساخت ها را دارد.

این تصمیم در چارچوب همکاری آلمان با سودان از زمان پیروزی انقلاب سودان گرفته شده است، به طوری که دولت آلمان تعدادی از نمایندگان رسمی و فنی را برای حمایت از الزامات این مرحله بر اساس اولویت های پیشنهادی دولت انتقالی به سودان اعزام کرد.

از بارزترین این سفرها، سفر وزیر خارجه آلمان در اوایل سپتامبر گذشته و سفر وزیر همکاری مالی آلمان در ماه فوریه است و پیش بینی می گردد که رئیس جمهور آلمان نیز در اواخر ماه جاری میلادی به سودان سفر کند.

دولت انتقالی سودان بر پایبندی کامل خود به همکاری های استراتژیک برای رشد و توسعه فراگیر با همکاری شرکای منطقه ای و بین المللی تاکید نمود.

پیشتر عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان به منظور مشارکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان رفت و قرار است امروز (آدینه) با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان ملاقات و رایزنی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 827

به "استقبال سودان از تصمیم آلمان برای احیای همکاری مالی پس از 30 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سودان از تصمیم آلمان برای احیای همکاری مالی پس از 30 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید