امیدوارم با انتها تحریم ها، همکاری های مالی ایران و سوئد بهبود یابد

به گزارش تعطیلات رو، اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد با حضور فعالان مالی و سفیر سوئد در ایران نشستی برگزار کرد. در ابتدای این نشست عبدالرضا رضایی هنجنی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد با اشاره به روابط تجاری دو کشور در گذشته نه چندان اشاره نمود و گفت امیدواریم با سپری شدن دوران شیوع بیماری کرونا و برطرف تحریم های مالی علیه ایران مجدداً شاهد روابط خوب تجاری مابین دو کشور ایرانم و سوئد باشیم.

امیدوارم با انتها تحریم ها، همکاری های مالی ایران و سوئد بهبود یابد

اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد گفت: شرکت های سوئدی در دوره تحریم قبلی هرگز ایران را ترک نکردند و با وفاداری به طرف های تجاری در ایران، حضورشان را در ایران حفظ نمودند.

رضایی هنجنی تاکید نمود: در این دوره بار دیگر شاهد حمایت های کشور سوئد از روابط تجاری با ایران هستیم؛ امیدواریم با برطرف تحریم ها با توجه به نقاط قوت و پتانسیل های موجود در اقتصاد ایران، شاهد توسعه روابط تجاری-مالی میان دو کشور باشیم.

در این نشست همچنین ماتیاس لنتز، سفیر سوئد در تهران ضمن تشکر از فعالیت های مفید اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد گفت: امیدواریم با سرانجام یافتن هرچه سریعتر تحریم ها و حل شدن مسائل موجود مجدداً همکاری های مالی طرفین به شرایط بهتری باز شود.

او ضمن اشاره به شرایط مالی کشور سوئد در رابطه با بحران کرونا و خسارت های وارده آن به اقتصاد سوئد توضیح داد که کشور سوئد با به کارگیری تدابیر مناسب توانست تا میزان خسارت های وارده به اقتصاد کشور خود را از شیوع بیماری کرونا به حداقل رسانده و در حال حاضر شاهد بازگشایی بخش های مالی و آغاز فعالیت شرکت های سوئدی هستیم.

سفیر سوئد در ایران امیدوار است اقتصاد ایران هم بتواند از این بحران به خوبی و موفقیت عبور کند و بنگاه های فعال مالی کشور بتوانند با شرایط بهتری رو به رو شوند.

بعد از سرانجام صحبت های ماتیاس لنتز و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد، فعالان مالی حاضر در نشست از شرایط کاری، مسائل و مسائل خود گفتند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1172

به "امیدوارم با انتها تحریم ها، همکاری های مالی ایران و سوئد بهبود یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم با انتها تحریم ها، همکاری های مالی ایران و سوئد بهبود یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید