با یک میلیارد تومان می توان در مرکز خانه خرید؟ ، جدیدترین قیمت های مسکن در تهران

به گزارش تعطیلات رو، در شهر تهران با یک میلیارد تومان نقدینگی، 480 میلیون تومان وام و حدود 300 میلیون تومان نرخ رهن می توانید صاحب آپارتمان شوید.

با یک میلیارد تومان می توان در مرکز خانه خرید؟ ، جدیدترین قیمت های مسکن در تهران

به گزارش خبرنگاران، امروز شنبه 15 بهمن ماه 1401 نرخ آپارتمانهای 70 متری را در نقاط مختلف تهران مورد آنالیز قرار داده ایم. قیمت ها بر اساس منطقه، موقعیت و امکانات، فرق دارد.

نرخ های درج شده در آگهی های ملکی نشان می دهد که محدوده قیمت آپارتمان های 70 متری دو خوابه در جنوب تهران بین 1.2 تا 1.5 میلیارد تومان است. در مرکز و شمال تهران البته نرخ ها مقداری بیشتر است.

در محله مسعودیه، یک آپارتمان 70 متری با سن بنای 7 سال دارای امکانات کامل شامل پارکینگ، انباری و آسانسور به مبلغ 2.6 میلیارد تومان به فروش می رسد.

در دروازه شمیران واقع در مرکز تهران، آپارتمانی با همین متراژ و سن بنای 15 سال، دارای انباری واقع در طبقه سوم 2.8 میلیارد تومان فروخته می گردد.

در شمال شهر تهران با توجه به میانه 99.4 میلیون تومانی قیمت هر متر خانه در منطقه یک، آپارتمان 70 متری تقریبا 6 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت دارد.

اما اگر قصد خرید خانه در جنوب یا مرکز تهران را دارید می توانید به وسیله وام اوراق تسهیلات مسکن 480 میلیون تومان تسهیلات زوجین دریافت کنید. البته با نرخ امروز باید حدود 120 میلیون تومان برای خرید این اوراق هزینه کنید.

بنابراین با نقدینگی حدود یک میلیارد تومان به اضافه تسهیلات و رهن واحد می توانید آپارتمانی با قیمت تقریبی 1.7 میلیارد تومان بخرید. نحوه پوشش دهی قیمت مسکن شامل یک میلیارد تومان نقدینگی، 360 میلیون تومان وام اوراق و حدود 300 میلیون تومان نرخ رهن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2271

به "با یک میلیارد تومان می توان در مرکز خانه خرید؟ ، جدیدترین قیمت های مسکن در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک میلیارد تومان می توان در مرکز خانه خرید؟ ، جدیدترین قیمت های مسکن در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید