خبرنگاران معاون استاندار تهران: برطرف مشکل واحدهای تولیدی عزم جدی می طلبد

به گزارش تعطیلات رو، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران اظهار داشت: برطرف مشکل واحدهای تولیدی نیازمند عزم جدی همه دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک های عامل است.

خبرنگاران معاون استاندار تهران: برطرف مشکل واحدهای تولیدی عزم جدی می طلبد

به گزارش خبرنگاران، حشمت اله عسگری عصر شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان گفت: پشتیبانی ها و مانع زدایی باید منجر به رونق فراوری و اشتغال پایدار گردد و این موضوع جز با کار جهادی و حمایت همه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل محقق نمی گردد.

وی اضافه نمود: یکی از مسائل و موضوعاتی که در حوزه سرمایه گذاری در استان تهران حائز اهمیت است موضوع زمین مناسب برای سرمایه گذاران است و در این راستا اقدامات اساسی از سال گذشته شروع شده است.

به گفته معاون استاندار تهران، در این طرح علاوه بر افزایش سطح اراضی صنعتی به وسیله الحاق به شهرک های صنعتی از زمین های بلا استفاده که در سنوات گذشته در اختیار متقاضیان نهاده شده هم دراین راستا استفاده می گردد و هیچ متقاضی سرمایه گذاری نباید این زمین ها را معطل نگه دارد و در صورت عدم توانایی به افراد نو واگذار می گردد.

در ادامه جلسه مسائل و مسائل تعدادی از واحد های صنعتی از جمله شرکت آپرین، شرکت کیسون، تجهیزات پزشکی رئوف، صنایع غذایی آریا فودان، گروه صنعتی ایمن زلزله سدید، کارخانجات ممتاز و شرکت ممتاز بافت پارس مورد بحث و آنالیز نهاده شد و دستورات لازم صادر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1821

به "خبرنگاران معاون استاندار تهران: برطرف مشکل واحدهای تولیدی عزم جدی می طلبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار تهران: برطرف مشکل واحدهای تولیدی عزم جدی می طلبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید